Mulig jeg skal rocke foten med varulvene om et par uker…

 

Ja, det høres muligens noe rart ut. Men når man får muligheten til å høre “soft varulvrock” i Karlstad, så må jeg vel slå til, eller hva synes du? Og er jeg først innafor med blodige tenner og greier, så skal jeg så klart svinge meg litt også, og riste på “svansen”…  He-he..

 

(bildet fra plata deres-  Googlet)

 

 

Jeg og søsters skal på kosetur igjen, og “Lykantropi” og “Captain Crimson” spiller på Bar Teatral den helgen. To Karlstadband tydeligvis. Høres moro ut! Og “Lykantropi” spiller i alle fall  soft varulv-rock… hva nå det er …Jeg er klar! 😀

 

Sist jeg var i Karlstad var i fjor sommer med Anna Lena, og Salt og Pepper. Jeg og søsters skal på samme hotell… Og jeg vet ikke hvem som kommer til å ligge i strandstoler denne gangen men…

 

 

Men jeg har også vært der før, opptil flere ganger, med søsters..

 

Gleder meg veldig!! Blir godt med en liten tur igjen 🙂

 

 

 

#tur #Karlstad #konsert #band #lykantropi #varulver

12 kommentarer

Siste innlegg