Når Frodith baker eplekake på natterstid…

 

Skjønte det måtte være noe feil…
Sov så lenge som til 04.30 i dag tidlig. Nesten rekord siste uka. OG jeg hadde til og med drømt!! Det gjør jeg aldri! Eller det sies at alle drømmer, men at vi bare ikke husker det etterpå…. 

Vel, i natt drømte jeg til og med noe jeg husket altså. Og det jeg drømte måtte jo tilsi at det var noe “feil” med hele dagen. Jeg drømte jeg bekymret meg for hvordan jeg skulle få tid til å bake eplekake, midt oppi all Fjernundervisningen. Som om jeg NOEN GANG kommer til å bake eplekake!! Hm…

 

 

Etter denne merkelige oppvåkningen trådde jeg utafor senga med minst et par feil føtter… Ikke sånn at hele dagen eksploderte i kaos. Neida. Jeg har ikke hverken grått, vært syk eller vært fryktelig oppkavet. Men merket det snek seg på noe “mugg” utover dagen. Nesten umerkelig nappet det litt i nakkehårene gjennom hele dagen, sånn at jeg, da jeg rundet døra hjemme, var blitt rimelig sutretryne. 

 

Vel, etter en ny “bakefri” (drømmeløs)  natt og søvn til ca 03.30 så er jeg vel “back on track”.
Skal ikke sove bort vinternatta osv..

 

Ferdig med “mugginga” nå, godt å få det ut, og varer ikke spesielt lenge akkurat 😉

 

 

Har du drømt noe i natt?
Hvordan har din dag vært? 

 

 

 

#hverdag 

8 kommentarer
    1. Drømmer mye jeg, men eplekake baker jeg kun på dagtid 😉
      Drømte at jeg gikk på ski forrige natt, men det var ihvertfall bare en drøm. 😀
      Ønsker deg en god kveld! Klem 🙂❤

    2. Hm, skal se du må bake ei eplekake, – kanskje Kjersti har ei oppskrift til deg. Godt med krem til.😋 Det å våkne midt på natta er ikke noe særlig, – er litt sånn med meg også og stuptrøtt om kvelden. Kanskje vi får ta oss en tur østover, så det blir litt mer normal tid…..😳

    3. Pleier ikke drømme så mye, men sover ikke så mye heller for tia … hehe. I natt gav jeg opp etter to timer i senga, sitter å hører regnet plaske ned utenfor. Det er reine torturen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg