NOEN har fått mye oppmerksomhet i dag….

 

…Og den NOEN er IKKE meg… Hrmf… Det gjør meg SKIKKELIG sur liksom..

 

 

Neida… 

For de NOEN var jo Salt og Pepper så da var det greit. Jeg har jo en jobb nå hvor jeg av og til underviser på “Fjernundervisning”. Altså: via kameraer blir undervisningen overført til skolene der elevene går til daglig. De er jo bare hos oss på deltid nå. 

Og jeg skal love deg at Salt og Pepper fikk vist seg fram litt i dag. De var både oppe i “egen person” og hilste på… OG vi viste bilder fra ferien. For elever i 2. klasse er det skikkelig stas med sånne “krydder-rotter”..

 

Her er noen av ferie-bildene elevene fik se.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det å holde oppmerksomheten til flere 7-åringer samtidig fra en skjerm er ikke bare lett, så jeg tenkte det var lurt med litt “hjelp”. Og det funket det. Elevene smilte, brukte tegn og var aktive de.  Så “rotten-tottene” får nok bli med flere ganger. Jeg har jo mye “rotte-materiell” og bilder å ta av når det nærmer seg JUL… (Gleder meg!!)

 

(Jobber halv dager ut uka, for jeg er HELT gåen når klokka er 12. Men det begynner å skje noe med bristen, så det er på bedringens vei.)

 

 

Har du fått nok oppmerksomhet i dag?

 

 

 

#saltogpepper #tøyrotter #undervisning

 

15 kommentarer
    1. Hmmm – blei litt i overkant mye oppmerksomhet på meg idag! Er inne i en litt dårlig periode, og følte jeg måtte forklare litt hva og hvorfor i etterkant å ha hoppa av en nært forestående firmatur…… såååå….. et trist midtpunkt! Klemmer <3

      1. Ja, jeg gjorde virkelig så godt jeg kunne foran kameraet der. Det blir nok litt med og litt uten Salt og Pepper i ukene framover. Noen ganger passer de perfekt, andre ganger er det grei med avveksling med noe annet 🙂

    2. Den der var smart. Det var noe nytt for elevene, håper de syns de er like digg neste gang. Bra du har startet på jobb igjen. Håper Salt og pepper liker rollen som pedagogiske smådyr. Ha en fin kveld.

    3. Skjønner godt at Salt og Pepper er populær blant de minste, så lurt å inkludere de i undervisningen! Flotte feriebilder! Fortsatt god bedring til deg! Klem 🤗

      1. Ja, jeg tenkte det var lurt. De kan jo få treffe dem LIVE, når de kommer på deltid, og så kan de se dem på skjermen som i dag, når vi har Fjernundervisning 🙂 klem

    4. Det der måtte jo bli sucksé 😀
      Herlige bilde av Knoll og Tott….eh, jeg mener Salt og Pepper 🙄😁
      Godt å høre at du har det litt bedre. Pass på deg! Klem 🙂❤

    5. Ja det der måtte vel være knall på toppnivå 😀 Håper formen kommer seg greit fremover, du har nå vært nok plaget tenker jeg 😀 God bedring 😀

      1. Bra du er litt tilbake på jobb, men så kjedelig du enda ikke er bra. Artige de bildene. 🙂 Jeg har ikke sett veldig mye folk idag, så kanskje salt og pepper har hatt mest oppmerksomhet sånn sett, hehe. Klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg