Noen kaniner er bedre enn andre kaniner..

Ja, akkurat sånn er det!

Man har helt vanlige kaniner. 4 bein, 2 veldig lange ører og ganske så pelskledde og myke..

Og så har man KANINER!!
Og de er SLETT IKKE som andre kaniner.
De går på to, ganske så korte ører, og ikke spesielt mye pels….som jeg kan se i alle fall.

 

 

Vi snakker her om blogg-blokkas egen kanin så klart: Bunny Trash. 
Og Bunny-siden av han har vært mye framme i adventen. Han har vært Bunny-Santa!! Tenk deg DEN kombinasjonen da! Myk som den søteste lille kanin, og snill som selveste julenissen!! Sånn blir det god jul av altså!

 

 

DU fikk kanskje med deg at jeg vant i Bunnytrash sin adventskalender? Flax-lodd!! Og jeg vant på selveste julaften til og med!! Og i dag kom det i posten. Med det skjønneste julekortet til! Jeg vant ikke noe på Flax-loddet, men jeg vant likevel. Så mange gode ord som Bunnyen hadde skrevet på det kortet så er jeg i alle fall MYE MYE rikere. Å bli rik handler ikke om penger, spør du meg!!

 

 

Tusen takk Bunny Trash!! For det flotteste julekortet jeg har fått på årevis.
Tusen takk for at du har gledet så mange i adventen! 🙂

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg