Også fjordinger i farta trenger FÔR

 

Når man har travet en hel dag langs fjorden, på asfalt og grus, slik fjordinger ofte gjør…blir man tørst og sulten. Veldig sulten faktisk. Og hvis man ikke får FÔR når det trengs kan man i tillegg bli litt sur rett og slett. 
Jeg klarte å unngå det. Jeg og Hr Frodith rakk akkurat opp på den nye indiske vi har funnet, FØR jeg ble sur 😀

 

 

 

Fantastisk interiør på Kushi, som du sikkert har sett noe av tidligere HER

 

 

Her er bordet jeg og Hr Frodith spiser ved hver gang. Litt kongelig… Ha-ha…bare tulla. Dette står faktisk i en gang på vei til en helt fantastisk flott do. 

 

 

Fine farger som gjør sitt til å heve inntrykket. 

 

 

Og mange flotte detaljer både her og der. 

 

Jeg spiste Lam tikka masala i dag. Helt fantastisk god. Og med vindusbord, hvor vinduet er åpent og stolene deilige og myke kan man ikke ha det særlig mye bedre under et måltid.

Det er vel ikke lenge til jeg begynner med fast man-anmeldelser her på bloggen 😉

 

 

#restaurant

3 kommentarer
    1. Høres ut som en perfekt dag! Best å rekke maten før en blir sur, ja….. hihi… sånn er jeg også, og prinsessa er enda verre….😄😄😄😄

    2. Høres ut som et behagelig måltid. Jeg også liker å sitte inne ved vinduet åpent i disse tider. Litt varmt ute enkelte steder. Flott sted altså!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg