Velsmakende måltid- laget fra bunnen av..

Mye snakk om å lage mat fra bunnen av…
Jeg gjør også det… bare at det er noen ANDRE som har laget den fra bunnen av FOR meg. Men regner med det ble brukt råvarer for å lage den også…sånn i utgangspunktet 😉 

 

 

Slik forsvarer en dame med ekte misse-tittel seg…

 

De andre gangene det blir mat fra bunnen av er når vi går ut og spiser. Og det gjør vi ganske ofte. Så mat fra bunnen av blir det både titt og ofte må jeg si.

I går var vi på en ny restaurant, Hr Frodith og jeg. Den heter Khushi, og startet opp et par måneder før Coronaen. Har etter det vært Takeaway, inntil nå da. Det er helt herlig utsmykning der. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg spiste mango chicken. Skikkelig velsmakende!

 

 

 

 

På torsdag reiser jeg til Bergen. Da blir det nok mye mat fra bunnen av, både på restaurant, på hotellet og kanskje har Kjersti med noe godt i “kurven sin” 😀 

 

 

Spiser du ofte på restaurant?
Er du flink til å lage mat fra bunnen av?

 

 

#mat

9 kommentarer
    1. For et flott sted – innmari spesielt! Jeg lager mest middag hjemme – stort sett fra bunnen av……..! Men er veldig glad i å spise ute, selvom det blir litt lite av det for tida! Klemmer <3

    2. Så artig utsmykning og mye å se på den restauranten! Mango chicken hørtes godt ut (jeg er mer glad i kylling enn lam.😉) Her går vi aldri ut og spiser, men hender når jeg er på shopping og har med junior at vi spiser ute. Ellers blir det som regel kanelboller fra Kiwi, når jeg er på farten. Stort sett fra bunnen her hjemme, men det meste er jo fra bunnen av uansett. 😉👍

    3. Ja, du vet jo at jeg er ei sånn ihuga “fra bunnen av hjemme på kjøkkenet” – dame. Men i Bergen blir det mest “fra bunnen av” på DIN måte. (På toget til Bergen blir det hjemmelaget niste og vannflaske!😉)

    4. Indisk, nam. Det ser ut som du og herr Frodith har vært å spist Indisk. Veldig artig utsmykking. Godt å få servert mat. Er nok ute noen ganger, kanskje ikke så ofte – men et par ganger i måneden blir det vel. I hovedsak lager jeg mat fra bunnen.

    5. God morgen 🙂
      Nei jeg spiser ikke ofte på restaurant – men det er koselig når det skjer 🙂
      Hos meg blir det laget så forskjellig – mye fra bunnen av og andre ting igjen med f.eks Mills eller Toro sin hjelp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg