På shopping med en “pelsavhengig”

 

Jeg hadde ET mål for dagen: kjøpe julegaver. Men når du er på shopping med en pelsavhengig, så er det ikke så enkelt å få kjøpt seg noen ting skal jeg love deg. 😀
Kjersti TRODDE hun var avvent…at hun var over avhengigheten.. Men det viste seg å være feil…
Hun har ikke mindre enn 7-8 pelser hjemme vil jeg tro. Men er det NOK? Kan aldri bli NOK pels! Hun har en blå, en rosa, et par svarte, hvit, gul….ja, så vet jeg ikke mer. RØD kanskje?

Vi snakker ikke her om EKTE pels, bare så det er sagt. Men sånne lodne saker…fluffy 😀

 

 

Vi dro rett fra kaffe på Backstube, og opp til Sæters…for å gjøre oss fete? Hm…nei da. Ikke tid til å spise stort. Rett på Twice, bruktbutikken av den eksklusive sorten 🙂 Kjersti bedyret at her kunne hun være hele dagen… Så da visste jeg at hun var solgt… 

 

 

Hun prøvde ikke mindre enn 3 pelser…

 

 

Og kjøpte 2… 

 

Litt beskjemmet da hun kom tilbake, med andre store posen med pels. Oransje denne gangen. Men beskjemmet var hun ikke lenge… 

Bare veldig fornøyd og glad… 😀

“Og hva kjøpte du da Solfrid?! 

Hrmf…. Et par ullsokker….

 

Men altså: Dagen har vært HELT super! Kost oss veldig. Og avsluttet med en kjempegod middag på Monsun

 

 

 

Crispy Duck med Theriyaki-saus. Fantastisk godt!!!

 

 

I morgen har vi mer moro på programmet 🙂 Men det har ingenting med pels å gjøre heldigvis 😀

 

 

 

11 kommentarer
    1. den orange pelsen var kledelig til Kjersti ,ikke alltid en finner noe en vil ha selv sånn er det bare ,du finner nok noe når du er alene tilbake i Oslo ,selv har jeg allerede vært færdig med julehandelen en stund og det er sykt deilig :=) så kan jeg kose meg frem mot jul uten å bekymre meg for disse gavene

    2. Åååå jeg ler! Og ja! Jeg må jo være avhengig! Skulle overhode ikke kjøpe pels og endte opp med to! Men elsker dem jo begge, så da så😊Gleder meg til i morgen💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg