Ren skjær jug spør du meg!!

 

De snakker om at det REGNER så mye i Bergen!!? Det tror jeg er ren og skjær jug!! Har ikke sett annet ennn sol hele ferien jeg!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det nærmeste jeg har kommet noe som MINNER OM vått disse dagene er faktisk badeturen med Kjersti på torsdag. Og selv DEN var i sommer-bekledning: kjoler 🙂 

 

 

 

 

 

 

Hvis du vil se flere badebilder, kan du gå inn på Kjerstis innlegg HER, eller mitt innlegg om badnymfe HER.

 

Og skulle du ha gått glipp av dagens “ekspedisjon”, så finner du den HER.

 

#skygger #sol #sommer

4 kommentarer
    1. Hi, hi, bare tull om Bergen og regn… Du har nok kommet på et heldig tidspunkt. Hadde det bare vært litt varme så du ikke måtte bade i kjole…:)

    2. heheheheh du kom inn i den “rette” uka du da med opphold og greier 😀 Supert det, når man først reiser til Bergen 🙂 klem

    3. Godt du har skjønt det. For det er jug ja, helt klart. Vi har strålende sol og nydelig vær vi. Nesten hele tiden 😀 Nå har jeg fått med meg Fløyen og, for en herlig tur da. Kos deg på siste dagen og god tur hjem. Har vært så koselig å ha deg her. Men vi møtes snart i Oslo 😀 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg