Rynker, sjarm og glimt i øyet..

 

“Så lenge kvinner har glimt i øyet, er det ingen menn som legger merke til at hun har rynker under dem.” (SItat: Dolores del Rio)

 

Akkurat sånn er det tenker jeg ofte. Det er inni skjønnheten kommer fra. At man har glimt i øyet, at man utstråler den sjarmen man har. Alle har sjarm, det gjelder bare å tørre å slippe den ut. 

Skjønnhet er ikke et glatt ansikt med “døde” rynkefrie øyne. Det må være noe “inni der” skal man bli vakker. 

 

 

 

 

Jeg er nok kanskje “penest” når jeg er glad. Jeg får kanskje mest oppmerksomhet når jeg er glad også. 
Egentlig er det jo litt synd at det er sånn det er for de fleste av oss. For det er kanskje når vi er sure, trumpete,  lei oss og minst “elskbare” at vi trenger denne oppmerksomheten… 

 

 

 

 

Elsk meg når jeg minst fortjener det liksom..

 

 

Vel i dag har jeg det i alle fall skikkelig bra! Og nyter det <3

 

 

 

#mote #skjønnhet

17 kommentarer

Siste innlegg