Skal jeg fortelle deg en hemmelighet?

 

Eller kanskje det nesten ikke er en hemmelighet en gang…
Og kanskje burde jeg uansett ikke fortelle det, fordi det BURDE forbli en hemmelighet: 

-Oslo er verdens beste plass å være i påsken!

Visste du det?
Pøh!…Men JEG vet! 
ALLE reiser ut av byen for å dra på skiturer, på hytta, til syden…. Det vil si VEKK-VEKK-VEKK.. Byen tømme for folk!! Og en liten solfylt by,  med åpne uterestauranter, nesten uten folk, DET er digg det!! 

Vel…nå er hemmeligheten avslørt… Håper ikke det fører til at byen blir stappa i påsken 😀

 

 

Jeg har planer om å fylle dagene med masse “slaraffen-aktiviteter”, men har også noen små planer: 

  • Trene
  • Tur til brorsan i Sverige, med overnatting to netter
  • Mulig en liten svipp innom Nasjonalmuseet
  • Turer langs elva, fjorden eller i skogen
  • Turer på kafe med venninner
  • Ut å spise med Hr Frodith
  • Blogge
  • Ta bilder

 

Dette blir påsken sin det tenker jeg!! 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg