Skulking lønner seg ikke nemlig…

 

 

Jeg jaget “hangoveren” etter gårsdagens “fest” på dør med en to timer lang treningsøkt i dag. Skallebank på mårran, men fikk ikke lov å skulke trening. Selv om jeg overhodet ikke hadde lyst til å gå ned det å begynne…

 

 

Ble glad når jeg kom i gang, og sitter med verdens beste samvittighet og koser meg på kafe nå etterpå. Hodepinen forsvant og det er mulig jeg har fått litt energi til å klare noen andre småting i dag til og med 😂

 

 

Sola skinner, og tror jeg skal rusle meg en liten tur. Spekulere ut noen godsaker jeg og Hr Frodith kan spise til middag 😊

 

Kos deg!

11 kommentarer
      1. Ja, det har vært noen tunge uker nå i forhold til trening. Det gikk liksom greiere i vinter, av en eller annen merkelig grunn… Men nå som våren er her vil jeg liksom ikke. Men det burde jo være lettere nå?? Men jeg går i alle fall. Og angrer ikke når jeg er på plass 🙂 Var flink i dag 🙂

    1. Dyktig du som trener jevnlig. Abba ja, de slo jo i gjennom i MPG i 1974 om jeg ikke husker feil. Og i kveld er det jo finalen fra en by som er kjent som hjembyen til The Beatles. De fikk jo like mange slagere som Abba fikk men i en annen tidsalder. Og det betyr vel at det er 49 år siden at Sverige gikk til topps I MGP for første gang. Mange fine bilder her og alle er like herlige etter min mening. Sikkert en fin forestilling med masse fin musikk og det husker man. Ha en fin kveld.

      1. Ja, jeg er veldig glad i musikaler generelt jeg. Men litt ekstra med Abba-musikken. Les Miserables er også en mektig musikal, men den blir man ikke så GLAD av. Forskjellige opplevelser. Ha en fin kveld Helge. Å ja, grand prix i kveld ja. Ser ikke på den 😀

    2. Enig med Kari at det øverste bilde var morsomt 😊. Ikke alltid like motiverende å komme i gang med trening, men veldig godt når man er i gang og når økten er gjort. Ha en fortsatt fin lørdag med god mat til middag, klems 🤗

      1. Jeg tar som regel et sånn speil i speil -bilde når jeg er der. Blir så kult :-)Nei, vanskelig å komme i gang nå. Men jeg GJØR det, og angrer ikke 🙂 Ha en fin kveld, spist middag her 🙂 Klem

    3. Har brukt halvannen time på å rake plen. Trim nok for meg. Men det var godt å komme seg ut å få brukt kroppen. Nå skal jeg se om jeg finner litt beis til et bord som trenger å få friska på bordplate si.

      1. Håper formen er stigende Kari 🙂 Her har det vært en travel helg allerede 🙂 Mye koselig på tapeten og noe litt på sparket. SKal se om jeg får til litt i FA i morgen 😀 Ikke lenge til nå 🙂 Blir koselig! Takk for koselig stund på tirsdag <3

        1. Joda, det går bedre, og i dag ble det til og med en tekopp i byen 😀 Det var så utrolig koselig å treffe deg, og nå gleder jeg enda mer til bloggtreffet! 🥰 Artig om du får sviset inn en FA i morgen 😉 Kommer noe bloggtreffrelatert fra meg også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg