Søttende, søndag, sommerfugler og stor-fornøyd

 

Jeg satset på sommerfugler i dag. Ville så klart pynte meg litt, og går jo ikke av veien for å bruke litt kjoler, både til hverdag og fest. Og i dag var det jo fest:  søttende og greier.

 

 

Kjolen er kjøpt i Riga i fjor. Vi var på utsalg som solgte klær til kilo-pris. En opplevelse 🙂 Jeg ELSKER sommerfugler. De er fargeglade og blafrer gjennom livet med en letthet jeg føler jeg selv føler jeg har…JA…nå snakker jeg mentalt altså..og ikke kilo-messig 😉

 

 

Og hvorfor er jeg STOR-fornøyd?

 

 

Jeg har i ganske lang tid gått rundt og trodd at jeg ble 55 år i morgen. At jeg ER 54. Men….så gikk det PLUTSELIG opp for meg at jeg BLIR 54 i morgen! Jeg har altså fått et år i gave 😀
Ikke rart jeg er fornøyd vel?!

 

 

 

 

Ellers har det vært stille og rolig hjemmedag på meg. Deilig synes jeg. 

 

 

 

Har du hatt en fin 17. mai?

 

 

 

#klær #antrekk #fest #søttende #sommerfugler #feiring

11 kommentarer
    1. Fin kjole som passa bra til å feire Norge.. og søteste deg som har bursdag i dag… Hipp hurra og bursdagsklem fra meg i Mjøndalen <3

    2. Så fin du var i går, med sommerfulger og det hele! I dag har du bursdag.Gratulerer så masse med dagen din. Håper den blir superfin med masse hyggelig oppmerksomhet og kanskje en is i dag også. Klem fra meg 🙂

    3. Hihihihihi
      Ja det er jo årets gave det! Å få et år i gave 😀

      Gratulerer med dagen kjekke du! Og vakker i sommerfuglkjole 🙂

      klem

    4. Hehe, fort gjort å ta feil. Gjorde det et år jeg også!
      Fin kjole, den har jeg likt siden jeg så den på for første gang…Stille og rolig her å…<3 klem.

    5. Stille og rolig her, fikk med meg noe via digitale kanaler fra dt.no og vgnett + at NRK og TV2 har hatt sending hele dagen. Nå i kveld er det reprise, om ikke i sakte bevegelser, så av hvertfall høydepunktene. Nå er det kveld og jeg håper du har en fin dag i vente i morgen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg