Tullemodell på egen blogg? (Se hvem som er med)

 

Jeg er sikker på du egentlig har en hemmelig drøm om å være “TULLE-modell” på egen blogg for en liten stund..Vel…nå har du muligheten:

-Hvis du så innom meg i går kveld så du at jeg hadde avslørt en liten hemmelighet:  Det er altså en ny utfordring på gang… En kles-utfordring.
Les mer om den nye utfordringen ved å trykke på bildet under, da kommer du rett til utfordrings-kriteriene og innlegget fra i går, og får se hvordan JEG løste gårsdagens farge-utfordring… Senere i kveld legger jeg ut hvordan jeg løste dagens farge: RØD…

 

 

 

 

En del har sagt de vil være med, men her er de som er i gang så langt, utenom meg. Det er en generell link til siden deres, så innleggene må dere lete fram selv.  Gå inn og titt hos de forskjellige.

Jeg oppdaterer med nye linker, så fort jeg får beskjed om nye som er med. Og legger ut ny linke-liste hver dag.

 

Annebe.blogg.no

Kjerringtanker.blogg.no

Utifriluft.blogg.no

Livetmedvesla.blogg.no

Etdiktomdagen.blogg.no

Evaswindow.blogg.no

Fruensvilje.blogg.no

pensjonistgunna.blogg.no

dedicat.blogg.no

nouw.com/elevele

gryende.blogg.no

vestfroken.blogg.no

tastaturheks.blogg.no

 


Vil du være med på utfordringen??

Bare å klikke seg inn å se på hva utfordringen går ut på. Gi meg et pip, hvis du er med, for jeg lusker rundt å stjæler bilder til The BIG Catwalk….som kommer senere 😀 og  vil gjerne lag link til deg, hvis jeg vet du er med.

 

 

 

#linkeliste #utfordring #catwalk

7 kommentarer
    1. Så mange som er med! Så bra! Jeg legger ut en “variant” i dag. Men altså, tullemodell? Jeg er ingen tulling, jeg har på klær, og tar bilder av meg i klærne, altså – modell. Ingen supermodell, men overhode ingen tullemodell 😀

    2. Ja, du vet jo jeg er med 🙂 Og jeg legger ut mitt andre nå i kveld, siden jeg ligger en dag på etterskudd 🙂
      Veldig kjekt å se de andre sine innlegg 🙂 Flink du som engasjerer oss ♥
      Klem ♥

      1. MItt kommer også etterpå 🙂 Med RØDT 🙂 Koselig at flere ville være med. Og det er jo ikke for sent for flere å være med heller 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg