Ut å svinse med Urban Gipsy

 

Det er torsdag. Det er avslutning med jobben. Det er oppladning til den “ekte” kjoledagen (fredag), med å svinse rundt i min Urban Gipsy- kjole “på byen”. 
Elsker fargen og formen. Og denne kjolen har ikke fått luftet seg ennå i år. Bildene under er fra i fjor sommer. 

 

 

 

Gleder meg til å spise middag ute med fine kolleger. Jeg har jo en uke igjen på jobb, men avslutninger må jo tas FØR man avslutter så….

Får smøre meg godt før jeg går, for vi skal sitte ute. Og jeg har jo hud som blir solbrent på sekunder. På med faktor 50 😉

 

Ha en fin kveld, hvor du enn befinner deg <3

 

 

 

#kjole #avslutning #middag 

5 kommentarer
    1. Lekker kjole – og koselig med sommeravslutning! Jeg var på en sommeravslutning fredag forrige uke (min “lille-ekstra-jobb”) og i morra er det sommeravslutning med kollegaene mine! Det blir koselig! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg