Uten “mat” og kultur- duger Frodith ikke..

I dag har vi brukt tiden mest på å reise. Ikke SÅ lang vei fra Tønsberg til Oslo sier du? Nei da, men sånne reisedager blir likevel bare tull. Gikk og småventet på at toget skulle gå kl 13. Det striregnet i Tønsberg, så vi hang mest på kafeer, gallerier og et shoppingsenter.

 

Først var vi innom Nøtterø bakeri: 

Tok en kaffe her.. Ja… det var LITT større enn dette var da 😀
Men dette hang på veggen der.

Det ble en latte… OG etter hvert en kakebit…

 

Og rett ved siden av Nøtterø Bakeri på Tønsberg torg ligger et fint lite galleri som vi stakk innom. Samme galleriet jeg kjøpte en kunstbok av Tom Erik Andersen, nå i vinter. 

 

 Rett ved inngangen var det noe morsom kunst. Jeg kjente egentlig kunstneren fra før, men jeg synes han har hatt en annen stil før.. Jeg liker både dette og de bildene jeg har sett tidligere  jeg. Og han som står bak denne kunsten heter

Rino Larsen

 

Falt også helt for dette bildet.  Eventyrlig og magisk. Hun har utrolig mange flotte bilder, og jeg skulle gjerne eid et bilde. En dag kjøper jeg kanskje et.  Kunstneren heter : 

  Gro Mukta Holter

 

Nå er jeg klar for en is!!

 

 

#rinolarsen #gromuktaholter

4 kommentarer

    1. Mmm – de har gode bakervarer på Nøtterø bakeri 🙂 har sitti der noen ganger…! Og jeg likte også det bildet med de tre jentene! Flott! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg