Veldig pjusk, men stolt av meg selv

 

Her er det pysjen som teller… Helt fra klokka 14 i dag har jeg surret rundt i pysjen etter jobb. Som du vet er jeg rimelig pjusk.Halsen. Stemmen. Generelt hele kadaveret akkurat nå.. MEN… Jeg er likevel stolt som en hane! 

Når sommeren nærmet seg slutten grudde jeg rumpa av meg til å begynne i jobb igjen egentlig. Mye nytt som skulle i gang…og du vet jo hvor glad jeg er i forandringer?…Kremt…Hrmf…. Jeg måtte ta fatt på mange av de gamle oppgavene jeg IKKE liker så godt med en gang. En del oppgaver som “hang igjen” etter det jeg jobbet med i fjor måtte gjøres. Altså, mye å ta fatt på…Og mange stressmomenter for meg som liker det “vanlige” best av alt. Så…hvor kommer “hanen” inn i bildet? Den stolte hanen?

Jo…jeg har vært SÅ effektiv! Jeg har gått løs på de “ekle” oppgavene, og fått i gang avtaler.
Jeg har jobbet meg gjennom det som hang igjen.
Jeg har kommet i gang med forberedelser til nye elever kommer, med nye kolleger. OG alt på bare 4 dager. Jeg har ringt telefoner, og skrevet mailer.
Jeg har hjulpet nye kolleger å komme på plass.

Så… syk ble jeg ja…men en syk HANE, og da får det være greit. Jeg er i siget….;-)

 

#stolt #jobb #innsats

12 kommentarer
    1. Stress utløser jo ofte sykdom, så du har nok vært litt lett mottakelig. Men du kan jammen være stolt likevel. Ønsker deg masse god bedring, ta godt vare på deg selv, og nyt helgen etter beste evne ♥ Klem ♥

    2. Så flink du har vært!:-) <3 Jeg tror jeg kan forstå litt av den stressfølelsen, og å måtte ta mange sånne telefoner og mange forberedelser. Og forandringer da.. Håper du blir bedre raskt. Det var ett søtt bilde i pysjen da.:-) Er akkuratt litt pjusk selv og vansklig å sove med sånn hodeverk. Natta <3

    3. Riktig god bedring! <3 Du har grunn til å være stolt. Nå er det i alle fall to dager fri. Og…er du ikke bra på mandag morgen, så blir du hjemme en dag ekstra i stedet for å tyne deg av gårde!

    4. God bedring. Og så deilig å ha fått unna en del oppgaver som har lagt på “vent” i sommer. Kan du skjønne hvorfor vi må grue oss så fælt til enkelte ting? For det går jo stort sett alltid bra når vi prøver… Klem <3

    5. Du har nok stått på for hardt i starten på jobben. Kroppen ble syk. Riktig god bedring til deg, og riktig som du sier: grunn til å være stolt av alt du har fått til på få dager 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg