Verdens beste kollega – et beroligende middel uten resept

 

Jeg er heldig som har en så variert jobb som jeg har, det så du i går, HER. Men med så mye variasjon dukker det også opp en del utfordringer. Jeg liker variasjon om jeg bare får “vent meg til det” …He-he…Høres ikke veldig spontan ut akkurat. Og NEI…jeg trenger å ha noen rammer. Jeg kan være fleksibel som bare det, men liker å ha gode rammer og en viss forutsigbarhet. 

 

 

Når det mangler litt på forutsigbarheten og oversikten innimellom hjelper det å ha verdens beste kollega ved sin side. Hun er som et beroligende middel uten resept… 🙂
Vi utfyller hverandre. Og er et perfekt team i mine øyne. 

Så etter knallhard jobbing før lunsj, tok vi en halvtimes lunsj på en kafe i nærheten. Chiapudding og sjokoladekake, sunne jenter det…

 

 

Har visst litt problem med blikkontakten om dagen…

 

 

Etter lunsj tok jeg så klart mopeden tilbake til jobb…

 

En deilig arbeidsdag, med lite knuter og mye kos <3

 

 

#jobb #lunsj #kollega

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg