En jobb med variasjon ;-)

 

Dagene på jobb kan by på litt av hvert…

 

 

…jobber så svetten hagler og tastene skvetter med den formelle delen av jobben. Mange timer går med til rapporter, planer, avtaler, evalueringer og forberedelser av elevuker. Hadde dette fremdeles vært laget i papir, hadde det vært klissvått av svette… Flaks alt er digitalt i disse dager…

 

 

 

 

Av og til er det litt roligere…men det er ytterst sjelden… Nesten bare i lunsjpausen en tirsdag i året…Sånn rundt vinterferietider…Da slasker jeg meg litt et kvarters tid, mens jeg inntar vann for resten av året…mens jeg har tid..

 

 

 

Jeg forbereder timer i drama og rytmikk, tegnspråk og andre spenstige sprell som skal foregå i ukene som kommer…Snart renner det inn med ungdommer fra hele Norge. SÅ gøy det skal bli!! 🙂

En fantastisk variert jobb i alle fall 😉

 

 

#jobb #variasjon

9 kommentarer
    1. Herlig søs og flotte bilder av deg <3 Og Oi hvor tynn du er blitt, skikkelig. Deilig å ha en så fin jobb <3 stor god klær og kos deg Ps: på lørdag er du min lærer og jeg gleder meg <3 Klæmme 🙂

    2. Tror de er heldige de som har deg som lærer. Kan vel ikke bli annet enn morro i de timene! Fin bukse forresten. Så den i et annet innlegg også. Gøy å ha noe som ikke alle andre også går rundt med.

    3. Hektisk, men variert jobb! Akkurat dette med all rapporteringa og dokumentasjonen, kan får hvem som helst til å bli svett! Fint med sjølutløser. Veldig greit å ha armene fri når man tar bilder! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg