Villmanns-shopping i fjellheimen!

 

Jeg har aldri shoppet så mye på en dag som jeg har gjort i dag! Og det på vei på fjelltur liksom… Hadde LITT dårlig fjelltøy, trengte egentlig både fjellsko og jakke. Hadde Hr Frodiths jakke når jeg dro. NÅ har jeg klær for turer så det HOLDER, og litt  å gå med i byen også. 😀  

 

 

Det startet med at jeg løpe gjennom Gunerius for å se etter votter… DET fant jeg ikke. Men jeg fant turbukse…

 

 

 

Vi måtte jo stoppe litt underveis, og det ble mer leting etter votter. OG fjellstøvler…For de jeg hadde var skikkelig vonde.. Men først fant jeg en VELDIG fin ull-t-skjorte. Turkis så klart. 

 

 

 

Og sånn ser den ut på… På catwalken igjen 😀 

 

 

 

Siden jeg ikke har verken by-jakke eller turjakke, så kjøpte jeg en anorakk som var SUPER-fin. Og nedsatt så klart. 

 

 

Og sånn så den ut på … Innsvingt og greier, og med glidelåser i siden som kan dras helt opp til armen.

Og fikk jeg kjøpt meg sko da?? Fjellstøvler som var gode? Joda…Heldigvis!

 

 

…og da vi var kommet helt fram til Beitostølen fant jeg jammen meg en “by-jakke” også. Fordi jeg har jo VIRKELIG ikke det! Og VOTTER..joda.. Jeg fant det også 😀

 

 

Men NÅ er det slutt! Nå skal jeg IKKE ha noe mer. Jeg skal bare gå tur og strikke håndlklær 😉

 

 

#shopping #fjelltøy

 

 

10 kommentarer
    1. Så mye fint du fikk kjøpt, og gode turklær er greit å ha. Du går jo så mye på tur ellers også, så en smart investering! Jeg bruker fjellstøvler mine mye på tur i skogen, – kjekt med noe vanntett. Fint på Beitostølen!

    2. Jammen har du fått tak i mye flott. Dette er gode og nyttige plagg som i tillegg ser fine ut.👍 Jeg trenger også ei utebukse til vinteren. Ellers har jeg det jeg trenger av klær, så jeg må styre kjøpelysten en stund.😉

    3. Haha, det ble en dyr fjelltur. Men det er jo så GØY når man bare MÅ ha noe, og SÅ mye fint da! Beste fjellturen jeg har hørt om. Den sorte anorakken ble jeg skikkelig misunnelig på! Sånn kunne jeg tenkt meg! God tur i fjellheimen i perfekt tur-tøy.

    4. Åhhh så mye fint du fant deg ♥ Det var tidenes shoppingdag det ja. Men så fikk du jo så mye som kommer godt med. God tur på fjellet, og kos deg masse ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg