Dagen før dagen…

Høres ut som lille julaften liksom…Men det er jo snart mars, og alle vet hva DET betyr..Vi skal skynde oss å ha et karneval på blogg her som du vet..

Og jeg har fått inn en del bilder jeg…folk som skal gå i toget…Men jeg trenger jo FLERE vet du.. Var det ikke sånn at vi skulle prøve å lage blogg-historiens lengste karnevals-opptog?? Vel…da må jeg få NOEN flere bilder i det minste….

Du trodde kanskje ikke jeg kunne se SÅ smashy ut?? 😀

 

Vel…det er det fine her på blogg…når jeg tegner i det minste…Jeg kan se ut AKKURAT hvordan jeg vil. Heksete, gal, lekker og ung med sprettrumpe, eller gammel med ruller i håret… Og i dag er jeg en yppig sambadanser…som prøver å “yppe” til samba-dans og karnevalsparade…

Så da er jeg egentlig bare innom på en siste påminnelse: Før klokka 22 i kveld må jeg ha fått bilde av deg… Og du som ikke har vært innom før i uka:

Her er innbydelsen til deltakelse:

 

Lørdag kl 10 vil du våkne til hoiende stemmer, dissende rumper og andre rariteter…For da er hele blogg-blokk-gjengen på vei gjennom gangene og veiene med sine sambarop og fargerike kostymer 🙂

 

 

Er du klar??

Har du gjort klart bildet ditt 😉 ?

 

 

 


#karneval #farger #kostymer #opptog #utkledning #sambarytmer
15 kommentarer
    1. Ser frem til karnevalopptoget i morgen – maken til tog det blir må man lete lenge etter. Her blir det masse humør, samba, farger og folk som har kledd seg ut etter alle kunstens regler.
      Ha en fin kveld.

    2. Ja, kom igjen folkens. Dette er jo gøy, fargerikt, og lyser opp en ellers litt grå periode av året 😀 Mitt bidrag er på plass…og jeg gleder meg veldig til å se alle andre også 😀
      Krysser fingrene for enda flere deltakere….og ønsker både dem og deg Frodith en strålende dag <3
      "Mens vi venter" klemmer til deg <3

    3. Jeg er klar, og jeg håper du får inn mange bilder! Det ble litt fliring her i går når Veronica og jeg skulle ta bilde, de rundt lurte på hva vi drev med. Vi svarte som sant var at vi skulle på bloggkarneval! Så nå bare gleder vi oss til opptoget. Ha en superfin fredag <3

    4. Jeg er klar og jeg gleder meg til i morgen. Håper du får en drøss med bilder i kveld, vi vil jo ha et laaaangt opptog. Og for en deilig dag å gjøre seg klar på, fredagen og greier! klemmerfredagsklemmen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg