En av de beste..

Du kjenner kanskje igjen denne karen i midten i sofaen her…?

Hvis ikke skal du få litt kjennskap til han. 

Og i dag har jeg plassert han alene i sofaen min.


Ikke fordi jeg tror han er noe ensom eller noe…Neida, jeg tror han er en mann som har selvtillit, liker sitt eget selskap OG andres… MEN jeg plasserte han her alene i sofaen min, fordi når en av de beste bloggerne og bloggvennene her inne har bursdag, DA fortjener han all den oppmerksomheten alene. Og få komme i fokus for noen små minutter her inne på blogg. 

Dedicat er mannen så klart. Og Dedicat er en blogger jeg har gledet meg til å skrive om.

Han er en mann med god selvtillit, masse varme, lun og herlig humor og han er en ekte poet. Og jeg tror han i mange sammenhenger TENKER i poetiske former på livet generelt. Han tar fine bilder, og er med på ALT av sprell på bloggene rundt om kring så sant han har anledning. Dedicat virker snill og lun, og har absolutt NULL problemer med eller sperrer på å formidle hvem han er. Han er nordlending, men i mine øyne ikke “utpreget”… til det er hen alt for LUN 😉 

Dedicat er en av få mannlige bloggere, men det spiller ingen rolle, han er en av de beste. Og i måten har skriver på så er dette med kjønn lite interessant. Han er FLINK, fordi han er et MENNESKE. 

En god blogger er i mine øyne en som gir litt av seg selv. Dedicat gir av seg selv i hauger og dunger, UTEN å gå over noen grenser. Man bare MÅ trives når man kommer inn på hans blogg, eller får besøk av han. Han er rett og slett en flott personlighet. 

Så i dag fyller jeg rommet med fargerike ballonger, så Dedicat kan kose seg. For han har fortjent alle de farger og lyse dager livet kan by på nå. For siste tiden har slett ikke vært lett tror jeg. Men selv DET har han formidlet varsomt og fint. 

Kjære Dedicat

Gratulerer så masse med dagen!!

Jeg håper du får en strålende dag. Og gjør det du selv har lyst til. Jeg håper du får deg litt kake, og får slappet av og kost deg som du liker best.

Jeg er glad du kom inn i blogg-leiligheten min , fant sofaen her og ble værende. 

Ha en vakker dag 🙂 

Bursdagsklemmer fra Frodith 🙂 og litt kake så klart. En vaskeekte sjokoladekake…

Og til deg som leser dette:

Kjenner du Dedicat? Hvis ikke burde du bli det 😉

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulerer

18 kommentarer
    1. Har vært inne å gratulert ham nå :)) Mange fine ord du har til ham her..og det er slik jeg kjenner ham også :)) Klem til dere begge <3

    2. dedicat: Du kom når du fikk tid 🙂 Det er jo aldri for sent, innleggene ligger her de 🙂 Og du hadde mer enn nok å tenke på i går skjønner jeg.. Lykke til til konemor og deg, på nye runder, og håper dere finner ut det som trengs 🙂

    3. Kjære Frodith,, jeg har av ulike grunner ikke rukket innom i dag. Men det burde jeg så visst ha prioritert. Jeg legger meg på mine knær og takker for alle de vakre ord du har gitt meg.. og ikke minst for alle de ord de har generert fra andre. Jeg blir ydmyk.. og håper jeg kan få gitt tilbake noe på en eller annen måte. God klem fra meg med gode tanker og ønsker 🙂

    4. Virkelig flott skrevet og så koselig at han fikk kake og plass i sofaen hos deg også:-) Du er en gledesspreder Frodith og flink til og huske på alle. Så masse gode gratulasjoner til Dedicat på hans dag og en fortsatt fin kveld til deg også:-))

    5. supermasse gratulerer til bursdagsbarnet -håper han får et fantastisk år med mye glede og latter og gode ting <3<3<3
      Så fint du skrev om ham, er sånn eg oppfatter ham også 🙂
      ha en vakker helg til dere begge klemmetingene <3

    6. Jeg kjenner på en liten klump i halsen nå….og jeg ER så enig!! Du har fanget opp så mye av hans personlighet, føler jeg. Du er en mester i dette, og han fortjener den hedersplassen i sofaen så inderlig!!! En klok kar med masse livsvisdom og humor!! :D:D:D

    7. Et utrolig flott skrevet innlegg:) Og gratulerer masse til bursdagsbarnet:) Og en strålende lørdag ønskes deg i samme slengen:) Klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg