Flakser avgårde… ;-)

Jepp..her er jeg på farta.. Til søsters..

Overnatting og greier. Det blir stille og rolig, for søsters er ikke i form. Så vi holder huset og slapper av der. Søsters er verdens beste. Det er ikke alle forunt å ha en søster som en av sine beste venner. Men det har altså jeg 🙂 Her er bare noen bilde-” bevis” fra noen av turene vi har kost oss på 😉


vinter  eller…


sommer…. sol eller…


…regn… Spiller ingen rolle 🙂 Koselig uansett med tid med søsters.

 

Og siden det er hun som “lærte meg opp til” å like David Bowie, så legger jeg ved noen videoer du kan kose deg med

 

 

MxBigpT5HQo


Ha en strålende kveld <3

 

 

42 kommentarer
    1. Ja jeg har søsken. en søster og en bror.. jeg er yngst..men lite kontakt.. mor og far er døde..og er litt kompliserte forhold her.. 😉 Så sees til jul og på sammenkomster. Skulle ønske jeg hadde en skikkelig søster!! hihihi..

    2. En søster er det beste.. har også en søster som er en av mine beste venner. Jeg kan alltid ringe henne når det er noe og hun passer alltid på meg. Søstre er de beste! Håper dere hadde en fin dag sammen..

    3. samme som oss det eg var 5 da hun var fødd og skjønte ikkje det helt store..syns hun så ut som en hexebaby og var ikkje imponert over det lille trollet de bragte hjem fra sykehuset….
      da min bror kom hjem derimot var eg solgt…..full elsk fra første stund.verdens vakreste og han var min…..eg syns det enda og mange tror han er min sønn..selvom det er 9 år mellom oss…..ikkje at noen av oss ser gammel ut eller veldig ung ut, eg tror de bare ser båndet <3 Håper det iallefall.
      Da min søster og eg var 15 til 20 ble vi forvekslet hele tiden helt til eg klippet meg helt kort og hun hadde langt hår...da var eg 27 og hun 22-etter det tar ikkje folk feil...nå har hun kort bob kul salt og pepper sveis og eg har huldre hår....ikkje veldig likt,men snakker vi i telefonen med andre eller andre ser oss sammen ler de vi fullfører hverandres steninger og er helt lik på mange områder...til tross for at hun er en nydelig porselens venus og eg er en gulgrønn stige hahaha 😀

    4. cuskima: Det er 5 år forskjell mellom oss så vi var ikke så mye sammen akkurat i ungdomsstarten min. Men etter det var det full klaff. Nå er vi like gamle 😀 Klemmer <3

    5. Så koselig med søsterbilder! Jeg var på konsert sammen med min søster i går – og våre to ektefeller. Vi hørte på Bjørn Eidsvåg. Min søster spurte på søndag om vi skulle gå på ekstrakonserten som var nå på fredag, og det gjorde vi. Veldig koselig å gjøre noe sammen og dele opplevelsene. Kos deg hos søster, og god bedring til henne. Klem <3

    6. På Europris fikk jeg fire store sjokkisser for en hundrings da jeg var innom i ettermiddag :DDDD Så nå koses det kan jeg love. Magen er sååå full av kinamat og fritert banan med is at jeg ikke har ord <3 gooodklæmme 🙂

    7. Så heldig du er som har en slik søster! <3 Dere må kose dere masse i kveld! <3 Og hils henne god bedring fra meg! <3 Klem

    8. min søster er min beste venn også så eg kjenner til den der følelsen-vi vakkje alltid bestevenner da vi var yngre…men vi ble eldre og fant ut at vi var det alikevel 😀
      heldigvis for det sku jo vise seg at vi trengte hverandre senere mer enn mange andre kanskje gjør
      god bedring til den fineste frodith søsteren<3<3 ha en vakker helg klememtingene <3

    9. kos dokke skikkelig,savner min søster ,desverre bor vi litt langt unna hverandre ( men kos deg du som har mulighet til å være sammen med din nydelige søster

    10. Hæ, du tuller? Jammen er du flink 😀 Jeg har nesten ikke spist sjokkis jeg heller, men så kom jeg over noen greier på internett om at folk som spiser mye sjokkis har mindre magefett enn andre og det er jo rart for etter at jeg kutta ned har jeg lagt på meg masser kilo rundt magen, så nå må jeg ut å shoppe sjokko igjen heeeldigvis 🙂 Pizza er dødsdigg, tørket mango…..derimot er jeg ikke heeelt sikker på hahaha søsklæmmen <3

    11. ladyaugust: Jeg har sluttet å spise sjokolade søs, siden nyttårsaften 😛 Så det er litt lunken koking om dagen 😮 Men pizza skal vi ha, og tørket mango 😀 søsklemmen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg