Nå KIIIIILER det i magen!!

Du tror kanskje ikke det er sant?? Du tror kanskje jeg overdriver?? At sånne småting går det ikke an å glede seg sååå mye til? Men joda, det GJØR det!! Så nå tar jeg en flytur BAK galleriet her…

I går satte jeg i gang innkalling til alle blogg-blokkas kunstnere, om at NÅ var det på tide å begynne innsending av kunstverker til Galleri Frodith. Det har begynt å komme inne noen bilder, som jeg henger opp og gjør klart til neste uke.  I tillegg har jeg en kjempeoverraskelse, noe hemmelig som kommer til å være i “foajeen”, å gjøre dagen LITT ekstra spesiell.. Premier har jeg også tenkt over….

Og når jeg holder på sånn å surre og planlegge her nede i Galleri Frodith, flakser omkring, og finner ut nye lure ting, og får JA av de som skal hjelpe til….ja da KIIILER det faktisk i magen…

Men når det er sagt: Vi trenger mange bilder skal det bli en utstilling, så her er det bare å jobbe på folkens. Galleri -direktør Frodith Frodithsen går bare å spankulerer nede i Galleriet og venter på skygge-bildene deres…. Så gå nærmere veggen og les invitasjonen IGJEN: 

Og sola skinner jo som BARE det nå om dagen!! Så hva venter du på?

Det er jo bare å sprette ut døra, og hente inn skygger i fleng  😉 

Siden JEG ikke får lov å være med på selve utstillingsdagen, så har jeg litt moro i forkant jeg da. Med MINE skygger:

 


En skygge med skumle tanker…


Rømme…? Bare svippe over gjerdet der? stikke av…?


Vips…så var ene foten over…


Voops..så var andre foten over….


Men…HEI!!…Noen ser meg….


Jeg tror jeg blir hengende en stund til her jeg… 😉

 

Så…Nå…

Er DU klar for å knipse og sende meg noen skyggebilder?

#foto #konkurranse #skyggefoto #skyggekonkurranse #peterpan #utstilling #skygger
 

27 kommentarer

Siste innlegg