Hei-hei -hei- Frogge-tog på vei!!!

Jeg sa det i fjor og må nok si det igjen:   Norge som land var bare ikke moden for å ta HELT av når det gjelder “frogging” ennå.. 😀  Men jeg har da PRØVD i det minste!! 
Og mange har latt seg friste til å prøve å spre det gode “frogge-budskap”, selv om dette altså ikke tar HEEEELT av.. 

Det har hvertfall ikke manglet på fantasi blant mine fine blogg-frogge-venner. De som ikke har klart å ta bilde av seg selv, eller fått “leid” inn en fotograf, har gjort andre vrier for å FÅ til å være med. TUSEN takk for engasjement og kreative løsninger til dere <3...

Så HER er frogge-toget, mine små frosker i fri utfoldelse,  hoppende, sprettende og kvekkende på vei ut i guds frie natur…på vei ut i hverdagen…på vei ut til det norske folk 😉

FOR EN HERLIG GJENG!!!

 

Og vi SLO REKORDEN!! Fra 14 i fjor, til 18 i år (med meg 😉 )

1) Frogging i buttikk: Annebe.blogg.no

2) Frogging i TRE: Dedicat.blogg.no

3)Hjemmefrogging : denruteteskjorta.blogg.no

4 )Skyggefrogging: Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

5 )Hjerte-frogging: Etdiktomdagen.blogg.no

6) Frogging mellom bakkar og berg: Fruensvilje.blogg.no

7) Frogging i det grønne: Hanne Beate (bloggløs bloggvenn)

8) Sommerfrogging ved Sognsvann: Minmatgaleverden.no

9) Frogging med sol i øynene: Margarites.blogg.no

10) Frogging på hest: Missmusicalqueen.blogg.no

11) Kvelds-frogging:  Oslopadda (venn og bloggløs bloggvenn)

12) Frogging på papir: Pittbulljedda.blogg.no

13) Høst-froggen: Rriittaa.blogg.no

14) Mer skyggefrogging: Matogkakeoppskrifter.blogg.no (Søtmonsen)

15) Frogging i fjæra: Utifriluft.blogg.no

 


16) Frogg med feber: Natheless.blogg.no
 


Loftstrapp-frogging : toveview.blogg.no
 

Og til slutt MEG: 


 

“Froggingen” er ikke ment å være en konkurranse. Men jeg synes at når noen gidder å bruke tiden sin på å “frogge” litt og spre litt glede, så fortjener de en liten “froggy” påskjønnelse 😀


You made my day- frogs. Så nå skal jeg prøve å overraske dere litt i postkassene”

 

 

#froggetog #frogging #farsott #spredning #foto #utfordring #premier

Ha en froggy dag alle sammen, både dere MED og dere UTEN froske-lår 😉 Kvææeeeek!

21 kommentarer
    1. Så kuuuult. Og litt lengre froggetog enn i fjor, da går det jo på frem i hvertfall 🙂 Masse kule frogginger, fantasifulle froggere altså. Kvæææææææk kvææææk, og nydelig kveld til deg.Tusen takk for nok et morsomt stunt fra Frodith! klemmer<3

    2. Så mange fine bilder! 🙂 Jeg er stolt av å delta i froggetoget, og å være i selskap med alle disse morsomme menneskene 🙂 Nå er jeg sliten etter lang jobbdag, snart middag og etterpå litt strikking, kanskje 🙂
      God kveld, og god middag 🙂

    3. Så mange herlige og kreative frosker☻☻Så bra at rekorden fra i fjor ble slått..jippi☻ ☺☺Tusen takk til deg for at du skaper liv og glede i bloggverden – Du er helt unik ♥♥
      Håper dagen din har vært god og fin i dag.. ♥ Mange kvakk- kvakk klemmer ☺☻

    4. Her var det mange fine froggebilder. Glemte hele greia selv men husker at jeg sendte inn et froggebilde engang. Flott at det ble ny rekord denne gangen. Ha en fin kveld.

    5. Mye variasjon, og fine/gøyale bilder..haha….syns det ble en god del jeg..og artig at det er ny rekord :)) Enig med deg, en herlig gjeng :)) Klem og takk for at du skaper liv og røre på bloggen <3

    6. Dette var gøy å se ;o)) Mange forskjellige måter å gå løs på oppgaven på :o)) Så flott da at rekorden ble slått også, sånn skal det være!!

    7. Herlige frosker rundt om i dette landet 🙂 Det må jeg virkelig si 🙂 Og du får frem det beste.. ehhh.. eller?? hvordan blir nå det der.. jaja.. ”i oss,, i alle fall… ” 😀

    8. For et herlig frogge-tog! 😉 Mange nydelige frosker her ja! Hadde SÅ lyst til å være med, men rakk det nok ikke.. 🙁
      Men gøy å se at rekorden fra i fjor ble slått!
      Og du, lykke til i dag! <3 Det går veldig bra! <3 God klem

    9. Så mange herlige frogger!👍🐸 Mye flott natur, frogging om sommeren og på hesteryggen. Herlig! Denne gangen fikk du et litt mer normalt bilde av meg, bortsett fra det med froskestillingen da.
      Lykke til idag, – det går fint så!👍

    10. Så gøy!!!og så mange forskjellige froggesteder!!! herlig!! Det var bra vi slo rekorden…og jeg syns mange hadde vært veldig kreative!!

    11. For noen flotte bidrag. Jeg er imponert og du skal ha for at du skaper aktivitet. Nordmenn er litt reservert, meg inkludert, litt pysete på å by på meg selv

    12. Så mange herlige frosker. Jeg synes det var mange kreative og flotte frogge-innslag her. Takk for at du virkelig prøver! Ønsker deg en fantastisk onsdag i finværet. Nå må jeg hive meg på sykkelen og komme meg på jobb. Glade frogge-klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg