En flott jente med mange gir :-)

Noen mennesker har bare et ekstra gir, og det tror jeg Toveview .blogg.no har. Hun har en finger og en arm både her og der som skulle tilsi hun var en blekksprut. Men det er hun ikke…hun er bare en vakker, snill og veldig engasjert mor og kone, med tusen interesser som hun faktisk FINNER tid til å holde på med. 

Hun er sykepleier ved innvandrertjenesten i Levanger. Og virker veldig glad i og opptatt av jobben sin. Når hun ikke er på jobb tilbringer hun tid med sine flotte familie, eller på noen av sine hobbyer: Foto, skriving, teater og sang, tegning og maling, design og interiør, hage, bøker, matlaging og baking, media, politikk og en hel del annet. 


Og når det gjelder foto har jeg fått sett MASSE nydelig:

Hun finner altså tid til å sprette rundt i naturen, titt og ofte,og ta vakre bilder som dette. Og denne tur-gleden har også gjort at hun har gått ned mange kilo den siste tiden.

Siden Toveview har så mange og allsidige interesser, så skriver hun om ALT mulig. Og med full innlevelse og engasjement på alt. 
Tove er også ofte med når man setter i gang en konkurranse, eller utfordring. Hvis hun får med seg at de pågår vel og merke. For med så mange interesser og stort engasjement på UTSIDA, så blir det litt “rykk-og-napp”- blogging på henne 😉 Her sees hun i vill frogging i loftstrappen, i forrige uke da hun var med i mitt “frogge-tog”

Og i dag har altså Tove bursdag!!

Kjære Tove
Gratulerer så masse med dagen!!
Du er et koselig tilskudd her inne på blogg, og jeg er på plass så fort du er på bloggen.
Håper du får en nydelig dag i dag. 
Bursdagsklemmer fra Frodithen <3

Kos deg med kake!!

 

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #toveview #grautlasjoner 

12 kommentarer
    1. Åhhh, nå ble jeg rørt, snufs…..og godklem til deg Frodith <3 Tusen <3 lig takk!!! Ellers takk til alle dere andre som også har gratulert meg med dagen, med hyggelige ord.
      Ja, jeg er litt i kategorien "rykk og napp - blogger". Bursdagen tilbragte jeg på en intensivavdeling som pårørende. Siden torsdag i forrige uke har min mann vært alvorlig syk, og ligget noen dager på intensiven på sykehuset, men han er heldigvis bedre nå og kjørt ned på kirugisk avdeling igjen. En gallestein hadde kilt seg fast slik at bukspyttkjertelen ble betennt, og det kan bli en livstruende tilstand. Han var meget dårlig. Nå ser vi framover. Så i det siste har jeg vært i min egen lille boble. Men jeg kommer sterkt tilbake.....før du aner det :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg