En bitteliten utfordring ;-)

Av og til ber jeg deg og de andre leserne mine om å gi meg utfordringer. 
Jeg har sneket meg rundt i byen og knipset alskens rare bilder, på oppdrag fra deg og de andre. Jeg har tegnet tegninger til ordtak som leserne har gitt meg. Og jeg har skrevet noveller på stikkord fra leserne mine. 

Vel..her er en liten utfordring til deg: 

Last ned enten et eller to av tegningene under A her, og lag et et ordtak eller dikt på bloggen din til bildet/bildene..

A

 


 

Eller last ned tegningene under B her, og lag et ordtak eller dikt på bloggen din til tegningen:

B

 

 

Tar du utfordringen? 🙂

 

Her er de som har lagt ut noe så langt:

Seljordslia.blogg.no

Due.blogg.no

Utifriluft.blogg.no

Kjeftesmellas.blogg.no

Hverdagslivetivollen.blogg.no

Kristin.blogg.no

Etdiktomdagen.blogg.no

Minmatgaleverden.no

Annebe.blogg.no

Eiheks.blogg.no

Hverdagenformeg.blogg.no

Matogkakeoppskrifter.blogg.no

Cuskima.blogg.no

Solviwar.blogg.no

Minrefleksjon.blogg.no

 

#utfordring #ordtak #tegning 

53 kommentarer

Siste innlegg