Hei-hei-hei- frogge-tog på vei!!

“Kveeek- kveeeek -kveeek…Hoppetihopp!! Her kommer vi!!! Unna vei!! “Frogge”-tog på vei!!”

Det ble kanskje ikke verdens lengste tog, men at det ble verdens lengste “Frogge”-tog er det ingen tvil om. Jeg vet nemlig ikke om noe annet land, eller noen andre mennesker som har satt i gang “frogge”-tog før…
Ergo: dette er det lengste. 
 

Men når det er sagt…noen farsott eller landeplage har froggingen ennå ikke blitt..Men bare vent. EN dag blir det det.. Jeg gir meg ikke… Sees til neste år ved disse tider liksom..
Og mange har latt seg friste til å prøve å spre det gode “frogge-budskap”, selv om dette altså ikke tar HEEEELT av.. 

Mine frogge-blogg-venner har hvertfall frogget i vei, og spredd moro både FØR frogge-toget, på egne blogger og nå kommer de altså  HER,   mine små frosker i fri utfoldelse,  hoppende, sprettende og kvekkende på vei ut i guds frie natur…på vei ut i hverdagen…på vei ut til det norske folk 😉

FOR EN HERLIG GJENG!!!

 

1) Frogging på jobben – Minmatgaleverden.no

 

2) Frogging på jernbanestasjonen – Annebe.blogg.no

 

3) Frogging med hunder –  Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 

4) Verandafrogging – Elevele.blogg.no

 

5) Frogging i naturen –  Etdiktomdagen.blogg.no

 

6) Hule-frogging – Evaswindow.blogg.no

 

7) Frogging mellom bakkar og berg – Fruensvilje.blogg.no

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8) Frogging i rustne omgivelser – Fruvinningland.blogg.no

 

9) Frogging ved vannet – Hverdagenformeg.blogg.no

 

10) Frogging i solnedgang – Margarites.blogg.no

 

11) Frogging i ro og mak – Natheless.blogg.no

 

12) Tar froggingen på alvor – Pittbulljedda.blogg.no

 

13) Tv-frogging –  Stavangerinmyheart.blogg.no

 

14) Sykefrogging –  av Oslopadda (bloggløs bloggvenn og venn)

 

15) Frogger i sitt rette element – Utifriluft.blogg.no

 

16) Stue-bords-frogging – Wenchepia.blogg.no

 

17) Spinnvill frogging – Zoeticworld.blogg.no

 

18) Frogge-selfie med FISK – Dedicat.blogg.no

 

19) Froske-spisende frogg – Eiheks.blogg.no


20) Og til sist meg: Frogging i vinduskarmen…

 

Vi slo rekorden fra i fjor med TO frosker!! Fra 18 til 20…her går det framover 😉

Froggingen” er ikke ment å være en konkurranse. Men jeg synes at når noen gidder å bruke tiden sin på å “frogge” litt og spre litt glede, så fortjener de en liten “froggy” påskjønnelse 😀 (send meg adressen i meldingsboksen)


You made my day- frogs. Så nå skal jeg prøve å overraske dere litt i postkassene!!

 

 

Ha en froggy dag alle sammen, både dere MED og dere UTEN froske-lår 😉 Kvææeeeek!

 

 

#froggetog #frogging #farsott #spredning #foto #utfordring #premier #landeplage

25 kommentarer
    1. Her var det mye gøy frogging- woop woop 😀
      Jeg har kun brukt telefonen i det siste til å lese blogger og da blir kommenteringen helt på trynet- derfor ser det ut som at jeg ikke har vært her. Men jeg har vært her altså 😛

    2. Virkelig morsomt! All honnør til alle som byr på seg selv slik,og til deg som starter alt dette “galne”…:)
      Morro i natten for meg….:)

    3. så herlig!! MANGE flotte bidrag! og ble da et langt og fint froggetog dette….Helt herlig!! TAkk for at du setter i gang sånne sprell!

    4. Åh, så mange herlige bidrag! Jeg tenkte jeg skulle tatt bilde igår, men så ble det glemt bort og kom ikke på det før jeg var på badeland med junior. Frogging i badedrakt kunne jo blitt interessant da, hihi. Supert at du ordner istand sånt, så håper det blir frogging til neste år også! <3

    5. Kjære, søte, gode gledessprederen vår…. jeg ønsker meg noe helt spesielt. At min postkasse forblir tom og at du heller gir deg selv en ros(e) fra meg. Og DEN adressen kan du! <3

    6. Helge: Jo Dedicat med fisken er mann, og du hvis det hadde kommet fram. Synd. Jeg var fristet til å ta med det fra i fjor, men gjorde ikke det.. Ha en fin kveld 🙂

    7. Leit at du ikke fikk mitt bidrag, aner ikke hva som skjedde men det ble hvertfall fakta. Dette var en fin gjeng, er frogging bare en sak for damer? Det er jo ingen menn her. Kanskje det var bare menn som tok alle bildene – neste gang bør det være flere menn som frogger.
      Ha en fin kveld.

    8. Det var Frogging på høyt plan må jeg si. Mange fine bidrag både ute og inne 😊. 20 stykker er ikke ille, men neste gang klarer vi flere 😊

    9. Så gøy det ble rekord selv om det var med knapp margin… :)) Mange kule og forskjellige frosker/froggere var det her :)) Klem og fin dag videre til deg <3<3

    10. Beste gjengen dette her <3 Kreativt og kjekt 😀 Satser på enda større gjeng neste år 🙂
      Takk for artig engasjement, nok en gang <3

    11. Min favoritt denne gangen ble sykefrogging.Den var stilig!
      For et froskeopplegg. Herlig alt sammen. Tusen takk for oppfordringen til kreativitet! Kvekk og kvakk!

    12. Masse gøy og flotte bilder :))))))) Synd at jeg ikke var i form til dette. Jeg får se om jeg får til det neste år. For det er vel for seint å være med i år?
      Ønsker deg en fin dag <3

    13. Kvekk, kvekk – for en herlig start på denne torsdagen! Jeg synes det ble et riktig flott froggetog. Og så bra at vi slo fjorårets rekord. Neste år…da tar det nok av. Det norske folk må bare “modne” litt først. Ønsker deg en super torsdag, nå løper jeg til jobben. Kvekkende klemmer <3

    14. Oii for et herlig og morsomt tog:))) du sprer glede på blogg Frodith:)) og nå i postkassa,det blir gøøy,ikke hver dag man får post a:))) hopper av toget og over i meldingsboks nå:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg