mer julekalendersnakk…

Her sitter jeg i datafri sone, men pga nettbrett vil jeg bare minne om at det snart er jul, hvis du ikke har oppdaget det, og ikke nok med at jeg skal ha gaveutdeling hver dag i 24 dager, men Mima.blogg.no har også en kjempekalender på gang! Her blir det moro. Nettbrettet er litt nytt for meg, så klarer ikke linke inn til henne, men dere klarer vel å finne fram selv? Til Mima.blogg.no Supre damen, med fin kalender, og kanskje vinner jeg noen lodd hos henne, eller en bloggomtale, fordi det er det som er premiene, kalendergavene hos henne 😉 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg