Og hvem var så dette…? ;-)

I går la jeg ut disse bildene og lurte på om du kunne gjette hvilke eventyr det var… 

1)

 

 

 2)

 

 

 

3)

Det var altså snakk om 3 eventyr.

 

Her har jeg godtatt og bestemt, siden jeg er sjefen her inne:

1) Det tre små grisene

2) Askeladden (hvilket som helst eventyr med han hadde vært greit her)

3) Bukkene Bruse

 

Og av de 7 som hadde riktig trakk jeg opp av den lillle skålen med lapper:

Fjellgeitebundingen!!!

 

Og hun vinner denne luen, som hun kan kose seg med på vinteren!

 

Og ca sånn ser den ut på….En annen lue, men samme formen…og samme typen garn..(den jeg har på har søsteren min fått tidligere)

Gratulerer med seieren!

 

Nå drar jeg ut i verden på nye eventyr 🙂

 

Ha en fin lørdag <3

 

 

 

#premie #vinneren #hekling #lue
50 kommentarer
    1. Audhild Mamma til lille Willi: Ja, du må jo bare gjette i vei om det er noe sånt,gjør jo ikke noe om det blir feil 😀 Og plutselig så vinner du 🙂

    2. Da hadde jeg rett 🙂 hehe, det er jo ikke såå lenge siden jeg fikk høres disse eventyrene fortalt på sengekanten så det skulle vel bare mangle! Og når bildene var så gode er det ingen sak med gjettelek ^^
      Takk for at du finner på så mye gøy her i bloggblokka <3 Stor klem <3

    3. cuskima: Ja, jeg hadde en innholdsrik og fin dag , som resulterte i mange fine bilder <3 klemmer masse og håper du er ferdig på Ikea snart 😀

    4. åhhhhh så deilig å høre at din var strålende <3<3
      Min var litt ubehagelig, litt lang ( IKEA) og endte veldig godt <3
      Klemmetingene <3<3

    5. cuskima: Neida, man må ikke vinne, moro å gjette likevel 🙂 OG du hadde jo riktig 🙂 Håper du har hatt en flott dag 🙂 Min har vært strålende <3 klemmer masse <3

    6. Grete: Jeg har virkelig nytt dagen til MAX. Har gjort SÅÅÅÅ mye i dag 🙂 Vært hos frisør, på fotosafari, på høstutstilling, og hos mamma, og litt shopping 😀 Det kaller jeg effektiv 🙂 Herlig dag 🙂 Og rødere i håret 🙂 Stor klem til deg <3

    7. annebe: Ja, og det kunne jo fort vært de andre som var riktig, ikke lett å se forskjell 😀 He-he..men det var det andre jeg tenkte på da. Og vinneren ble veldig glad i dag, så det var jo flott <3 Du vinner nok i julekalenderen 🙂 Dagen har vært herlig.Mye fine bilder og nytt hår 🙂 klemmer <3

    8. Lithanna: neida, jeg vet 🙂 Man skal ikke bare sitte med pc eller mobil liksom 🙂 Bra å være litt uten. Du blir nok med på andre konkurranser igjen senere 🙂

    9. ladyaugust: Hei søs, kos du stakk innom mens jeg var på vei ut i verden. Jeg har klippet og farget, og tatt bilder og vært på utstilling og hos mamma. En skikkelig effektiv og flott dag 🙂 Og nå er jeg akkurat kommet inn døra nesten. He-he..bare litt mat..Og nå skal det snop i kroppen 😉 Håper du har gjort noe kos <3

    10. tujanka: Nei, beklager…Men du får prøve igjen snart 🙂 Jeg har jo julekalender til vanlig…og jeg TROR jeg må ha igjen i år..Og jeg har begynt med heklingen…så det ser ut som det er noen premier i emming 🙂 Dagen har vært herlig <3

    11. eg trengte ikkje vinne,men det var veldig gøy å gjette, selvomd et var altfor sent å være med:) Holder hodet vårt i vigør du finingen 🙂
      Gratulerer til vinneren!!!!

    12. Gratulerer til Fjellgeitbundingen! Jeg lå og tenkte i natt på svarene mine, og lurte på om det var han som måtte til verdens ende for å hente vann, og ikke Askeladden i eventyret. Og så tenkte jeg at Geitekillingen som teller til ti, han ser mye mer uskyldig ut enn Bukkene i Bukkene Bruse. Men morsomt å delta likevel. Artig påfunn, og godt å bruke hjernen bittelitt. Jeg klarte å holde meg våken helt til kl 22.00 eller 05.00 norsk tid, før jeg kubbet i går kveld. Det blir nok tidlig kveld likevel i kveld. Nyt dagen <3

    13. Så fin premie, gratulerer til vinnern som var så heldig :)…fikk en feil jeg da, men det var forde jeg måtte jo prøve med ett litt annet svar enn de fleste..men ,men ..jeg unner jo andre å vinne også da…hehe.. Håper dagen din har vært, og fortsatt blir fin …Klem<3

    14. Åååa! Jeg vinner jo aaaaaldriiiii, men får trøste meg med at jeg gjettet rett:) men det kommer vel flere konkurranser, kjenner jeg deg rett! Kos deg i helgen, enten det er med eller uten grisemaske!;)

    15. Fru Stussli: Jeg ser alle som kommenterer men kan ikke svaringa 😀 og føler meg litt som en ku som vanlig i starten ::-D Lørdagsklemmer med smil i øynene <3

    16. Lykke til med klippinga 🙂 Ja, så at lua var heklet, og det er jo så fint 🙂 Selv strikker jeg jo mest..Kjenner det kribler litt i magen over “påfunnet” jeg fikk. Håper du synes det er greit. Du vet det betyr masse for meg å spre litt av min glede 🙂 Takk kjære Frodith, for at du sprer din glede. Du har iallefall gjort starten på denne dagen veldig glad 🙂

    17. Jaaa opplæring på til 😀 Jeg er der uten å forstå alt for mye, men jeg lærer og ser hva andre gjør 😀
      Kos deg på dobbelklipp med søster
      Mange lørdagsklemmer

    18. Fru Stussli: Ja, her var det en du misset 😀 Men du har vel luer nok 😉 Kos deg med store gullfisker. Jeg skal på klipping. Har kommet meg på Insta som du så. Men skjønner lite ennå, vet ikke hvordan svare på kommentarer. Men søsteren kan, så får nok opplæring 😀 Kle deg godt, kaldt her ute! 😮 Mange klemmer med kald nese <3

    19. Helge: Ja, jeg likte formen da jeg laget dem i fjor, så fortsetter med dem i år. Operafestival høres jo morsomt ut da 🙂 kos deg med det. Og ja, været ser fint ut, så tørker vel opp til i morgen 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    20. Haha, jeg måtte jo gjette mens jeg leste her 😀
      En konkurranse jeg gikk glipp av :-O Er det mulig? :-O Men, nå er høstferien over for min del. Om en time er jeg i vannet med innvandrerdamene igjen 🙂
      Skal se om jeg ikke rekker å lese meg opp på hva som har skjedd her inne etter svømming og før 50årsdag.
      Mange fullfartklemmer

    21. cathrinehenriksen: Ja, nå løper jeg 🙂 Blir vel litt rødt regner jeg med, hvis ikke frisøren har noen lure ideer 😀 Kos deg du også 🙂 Klemmer <3

    22. Min matgale verden: Det kunne jo like godt vært geitekillingen egentlig…men jeg hadde tenkt på Bukke Bruse, og det er jo jeg som er sjefen 😀 Hi-hi Ha en fin dag Kjersti, nå løper jeg ut på nye eventyr 🙂 Klemmer <3

    23. Gratulerer til vinneren – kul høstlue det der. Blir nok en Oslotur på meg idag, fikk snusen på operafestivalen i Oslo, fant noe gratiskonserter der på nette, må sjekke det senere idag. Det blir en fin dag ute, sola er på vei opp her nå. Det har regna nok idet siste, så i morgen blir det en skogstur. Ha en fin lørdag.

    24. fjellgeitbundingen: Ja, legg igjen navn og adresse til meg på “bakrommet” du 🙂 Så skal jeg sende den i løpet av uka som kommer. Er litt mye akkurat i helga .-) Håper den passer og at du liker den. Fine farger er det hvertfall 🙂 Ha en fin dag 🙂

    25. Grattis til fjellgeiten, passet jo bra siden oppgaven handlet litt om geiter. Og jeg skal ikke være sur, selv om jeg faktisk gjettet feil…..arh!!! Hva er det MED meg liksom! Hehe, nå må jeg skrive litt selv, og så skal jeg kjøre gubben til byen, han skal ta buss til haugesund for å se fotballkamp 🙂 Strålende lørdag til deg 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg