EN bitteliten påskenøtt… ;-)


 

Ja…jeg kan jo ikke skryte på meg I ÅR å være noe nøtte-general akkurat, selv om jeg har hatt sjefs-hatten tidligere år… MEN.. jeg tenkte å ha EN stakkarslig liten påske-nøtt her da… I dag… Eller en liten konkurranse hvertfall:

Hvis du klarer å gjette hva disse tegnene under her betyr, så er du med i trekningen av en PÅSKE-premie!!

Tegnene har IKKE noe med påske å gjøre 😉

(Jeg har litt slingringsmonn på riktige svar her fordi man ikke ser ansiktet mitt, og fordi tegnene ikke er i bevegelse… Så kommer du NÆR kan det være bra nok… 🙂 )

Du må svare før kl 24 i kveld, da trekkes det en vinner her.

 

1)

 

 

2)

 

Lykke til <3

 

 

#konkurranse #påskenøtter #påske #tegnspråk #tegn

26 kommentarer
    1. Det nederste er sommerfugl,men det øverste husker eg ikkje…eg har vridd hjernen,men kommer helt tom….
      Sommerfugler i magen
      vakre sommerfugler
      vår sommerfugler
      feriesommerfugler -aner ikkje 😀 lykke til folkens !!! klemmerier <3<3<3

    2. Jeg la inn en melding for flere timer siden, men det ser ut til at PC’n min ikke fungerer som den skal. Prøver igjen jeg. Det blir bare ren gjetting, for dette kan jeg jo ikke.
      1. Venner/vennskap
      2. Fred

    3. nå har eg vridd hode i hele dag,er det to ord eller en setning ? uansett så greier eg bare halv oppgave og det er nr 2 som er sommerfugler.Kan det bety sommerfugler i magen kanskje ?

    4. En liten Påskenøtt, så kjekt. Jeg gjetter på takk på det første bildet, og sommerfugl på det andre. Jeg nyter fridagene, og de kom på rett tid. I kveld blir det påskesammenkomst med mine søsken, så da er det greit at det er enda en fridag igjen. Men jeg skal prøve å ikke bli altfor sein hjem igjen, selv om klokken nok fort passerer midnatt. Nyt de siste fridagene, og fortsatt god påske. Klemmer <3

    5. Venn og sommerfugl <3
      Tok en stund før jeg klarte det! Sleit med sommerfuglen, var sikker på at det ikke var fugl, men klarte bare ikke å komme på det. Arkivet ditt er greit innimellom 😉

    6. Moro med en liten konkurranse 🙂
      Har virkelig ikke snøring, ihvertfall ikke på den første, litt mer sikker på den andre, men intet våger, intet vinner 😉
      1) Hilse
      2) Sommerfugl

    7. Åbåy likesom, jeg har ikke den minste anelse engang og endatil har jeg sittet og leita på tegnspråksider. Meeen jeg kan jo tippe såklart 😀 Jeg tror det er noe om å være sammen eh på begge bildene 🙂 Good påskeklæm <3

    8. Hoioj. Jeg tror det betyr “God dag” jeg, selv om jeg først trodde det siste tegnet var for hjerte eller kjærlighet, siden tomlene møtes så fint der. Henger liksom ikke fast i hjernen disse tegnene, er så fullt der fra før 🙂 I dag skal vi ingenting, så deilig. I går var vi i byen og spilte shuffelboard med guttene, det var skikkelig morsomt. Gubben og jeg vant til sist, men du verden så dårlig vi var innimellom, og så mye latter det ble. Veldig koselig. Har du fått slappet skikkelig av nå da? Og blitt sånn helt deilig avslappet inni deg. Har du tenkt på det at det faktisk er inni oss vi har mest behov for å bli helt avslappet? Kroppen stopper liksom av seg selv den, men inni oss er det ikke alltid like lett å roe ned 🙂 Kjenner at unique mind kurs og det det har brakt med seg har gjort det lettere å bli helt avslappet og bare kjenne gode følelser. Her blir det pinnekjøtt i dag, gleder meg 🙂 klemmerpåskeklemmer

    9. Så spennende med ny konkurranse.
      Disse mener jeg at jeg husker fra da vi hadde barn med tegnspråk i barnehagen. 🙂
      1. Venner
      2. Sommerfugl.
      En fin påskedag til deg.

    10. Litt vanskelig når en kun ser bilde og ikke annet.
      Det første vet jeg ikke da det kan for meg være død like så godt har hilset på eller at en person en kjenner er død… nei har det noe med påske å gjøre
      død og oppstandelse
      Ellers så kan nr 2 også være sommerfugl

    11. Morsomt med tegnspråk quis, de liker jeg!
      Jeg tror det er 1:Venner 2: Sommerfugl
      Håper du nyter påsken i fred og ro Fordith! Klem til deg!

    12. Så gøy! men jeg har egentlig ikke peiling! men gjetter i vildensky! nr 1: giftemål. eller gift, ekteskap altså. eller glad i deg. nr 2: sommerfugl. fri, eller elsker! Nei, jeg har ikke peiling..men gjetter..:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg