Frodiths lille catwalk/klesutfordring- Dag 5- Rosa

Ingen “Rosa på ball” akkurat, men rosa kjole har jeg hvertfall, og danse for jeg gjøre en annen gang….

Attitude er viktig….er det ikke? 😀

Og litt galskap… 😉

Pluss håret litt på snei, en kjole som aldri blir brukt….og tunga ut…


Så er jeg i mål i dag også, med fargen rosa i dagens Catwalk, i kles-utfordringen  min..
 

 

Vil du være med? 
Her er det utfordringen går ut på:

-Man legger ut bilde av seg selv, iført klær etter fargene på listen: Dag 1 er det blå/turkis, Dag 2 rød osv..
-Man trenger overhode ikke se LEKKER ut!!  Poenget er fargene, at man har klær i den rette fargen, og MYE av den fargen, og gjerne gjøre bilde/bildene litt kreative  og morsomme.
-Man legger ut bildet på egen blogg. 
-Man kan bruke bilder fra arkivet eller ta nye. OG om du velger å ta dag 4 først, fordi du har noe i den fargen først, så bare skriv dag 4 og fargens navn, og jobb deg bakover eller forover…

 

Si fra til meg om du er med. Jeg snoker rundt og stjæler bilder, de dagene utfordringen er i gang,  og til sist blir det “Catwalk” i Galleri Frodith. Kanskje med noe premier for kreative sprell… Men det får vi se…;-)
(For nyankomne: Galleri Frodith er mitt virtuelle kunstgalleri her på bloggen,  hvor mange rare ting skjer. Se i kategorien: Galleri Frodith, hvis du lurer..)

Du kan jo ta flere dager i ett, nå som det nærmer seg slutten, slik at du tar igjen oss andre. Hvis du skulle få lyst å være med.

 

#challenge #utfordring #farger #lek #kreativitet #rosa #klesutfordring #outfit #Catwalk 

25 kommentarer

Siste innlegg