Frodiths lille sommer-foto-utfordring- Sol

Jeg har alltid lært at man ikke skal se RETT på solen.. Det har nok gjort at jeg ikke tar så mange bilder RETT på solen heller. Og egentlig synes jeg bilder av en sol midt på himmelen er rimelig kjedelig å ta bilder av. Ligger den og dupper i horisonten derimot så er jo saken en helt annen..

Som sikkert mange har fått med seg er jo jeg mer opptatt av skygger, og i min verden er skygger egentlig bilder av solen. For ingen sol- ingen skygger. 

Da jeg tittet ut døren i dag, regnet det…Egentlig det jeg trengte i går..til bilder.. Så her er ingen “fersk” sol, men noen arkiv-bilder som jeg har vist før over temaet : 

 

Ingen skygger uten sol….

 



Solen sett fra undersiden…

 

 

Utfordringen
Som du har fått med deg er jeg i gang med en liten foto-utfordring igjen. 
Jeg har faktisk aldri hatt en hvor stikkordene følger kun “sommer-ord”, så fant ut det var på tide.
Hvis du har blogg kan du være med, og fint om du sier fra til meg om du blir med.

Og hva går foto-utfordringen ut på?

Jo, følg listen under her, og legg ut bilde på DIN blogg, hvor du tolker stikkordene på listen. Et tema for hver dag.


Det er lov å hoppe opp og ned og fram og tilbake på listen. Man velger selv, med eller uten tekst til. Gamle eller ny-tatte bilder.

JEG er ute og STJÆLER bilder når jeg ser de kommer på bloggene rundt omkring, og henger de opp i Galleri Frodith, slik at det blir en liten utstilling til slutt. (For deg som ikke er så kjent: Galleri Frodith er mitt lille Blogg-galleri, altså kun her på bloggen. Se i kategorien Galleri Frodith om du lurer. )


 

Her er alle som er med nå: 

www.minmatgaleverden.no
Fruvinningland.blogg.no
due.blogg.no
afebruarygirl.blogg.no
evaswindow.blogg.no
rriittaa.blogg.no
dvergpinschereimitthjerte.blogg.no
matogkakeoppskrifter.blogg.no
ellenmargareta.blogg.no
stavangerinmyheart.blogg.no
midtlivskrise.blogg.no
utifriluft.blogg.no
zoeticworld.blogg.no
missmommy.blogg.no
oppoveriegettempo.blogg.no
Sivmargret.abcblogg.no
hverdagslivetivollen.blogg.no
sigridfraenget.blogg.no
annebe.blogg.no
elevele.blogg.no
gtdua.blogg.no
etdiktomdagen.blogg.no
spisogspar.blogg.no
dedicat.blogg.no

 

#foto #fotoutfordring #sol #sommer #

26 kommentarer

Siste innlegg