Hvordan har du det i dag? :-)

Ja, det er mitt spørsmål til deg..
Har du det bra i dag? Er verden snill mot deg? Er du snill mot deg selv?

Jeg vil gi en liten klem til hver og en som har vært inne og sjekket til meg her i blogg-leiligheten de siste dagene. Jeg hører det tasler i døra, og der står det noen. Kommer med hyggelige ord, setter seg ned litt…og lurer på om jeg har blitt bedre etter hjernehinnebetennelsen. Og det har jeg, HELDIGVIS. Jeg er fremdeles 50% sykmeldt, ut uka. Så får vi se. I går jobbet jeg full dag, og i dag våknet jeg med kraftig hodepine. Godt med fri i dag da. 

Planen i dag er å ta det helt med ro.. Rusle meg en rolig tur i solen, for å få inn litt frisk luft og noen gode synsinntrykk.. For de er det mange av på en sånn dag. 

Ha en god dag og ta godt vare på deg selv <3

 

#livet #hverdagen 
 

63 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, samler krefter alt jeg orker, trenger det i morgen for da er det litt jobb igjen 🙂 Ha en fin kveld <3

    2. GTduA: Ja, jeg har nå vært mest inne, orker ikke annet. Men fikk en liten tur ut. Og i morgen jobb igjen. Håper hodepinen er borte da 🙂 klemmer <3

    3. Hanne Beate: Ja, jeg passer på alt jeg kan 🙂 Ja, veldig greit med den sykemeldinga. Nå blir det antagelig full dag i morgen, eller hvertfall så lenge jeg orker 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    4. Min matgale verden: Har ikke vært så verst.. Litt skallebank hele dagen, men ikke av den verste sorten.. God middag, og mye sløving på sofaen 🙂 Så deilig du har hatt så fin dag <3 klemmer <3

    5. Håper du har hatt en god dag og samlet krefter! og fortsatt god bedring! og ha en god kveld!

    6. Takk! Så godt å få en klem sånn helt ut av det blå. Det er nemlig sånne klemmer som varmer så godt. Jeg har det aldeles strålende i dag, og verden har strålt tilbake mot meg. Har pratet med “vanskelige” pasienter og fått bare smil og lovord. Laget spesialsuppe til to menn som var så fornøyd at de måtte få påfyll. Og endelig vært på trening og kjent at all energien er tilbake etter litt vond hals en stund. Godt du bare er i 50%, for det høres ut som du trenger tiden. Og en tur ut er sikkert akkurat det som skal til. Håper du har hatt en fin dag du og. klemmer<3

    7. Tusen takk for at du tenker på oss! <3 Du må passe på deg selv også, så du blir ordentlig bra igjen før du begynner å jobbe for mye, - godt at du er 50% sykmeldt en stund. Ha en fin kveld!

    8. Du får bare ta det med ro og lytte til kroppen, og fortsatt god bedring <3 Her er verden snill med meg. På jobben smiler både barn og voksne, solen har tittet frem og jeg har huset for meg selv noen timer nå etter jobb. Herlig! Så ja, her er det supert. Klemmer <3

    9. Så godt å høre at du er bedre, og med en strålende dag som i dag håper jeg det blir enda bedre. Men det er vel bare å ta tida til hjelp. Jeg har kost meg med å montere ny putekasse og bake eplekake i dag, så her er det også bare bra, bortsett fra at jeg venter på svar fra MR på kneet, det er ikke helt bra enda. Stor klem <3

    10. Huffda! Er det DET du har slitt med! Masse god bedring til deg. <3
      Jeg har en god dag. Har vært litt slått ut i en periode nå, men sånn er det bare. Nå er jeg i ferd med å få tilbake litt energi og i dag skal jeg besøke trollungene. Jeg GLEDER meg! <3
      Ha en fin dag, solstråle! 🙂

    11. Lizbeth Osnes: Den er så og si borte, jeg må bare hvile litt. Har vanlig spenningshodepine i dag ..Så tåler nok ikke SÅ mye ennå..

    12. Så glad det går bedre med deg. Ja, alle dager er ikke like her heller. Opp og ned går det som vanlig og i bølger. Takk for omtanken med en diger klem fra meg.

    13. Victoria Larsen: Ja, veldig deilig med fridag, det er en sykmeldingsdag da 🙂 Så koselig at du liker innleggene mine 🙂 Glad du leser dem 🙂 Ha en kjempefin dag <3

    14. fruensvilje: Her er det sol i dag, ble ikke så mye rusling, men fikk luftet snuten 🙂 Nei, ikke godt med hodepine, men denne var mer vanlig arten. 🙂

    15. Etdiktomdagen: Ja, jeg skrev om hjernehinnebetennelsen på søndag tror jeg, det er en litt spesiell variant. Laget et innlegg 🙂 Bra du har det tålelig bra da 🙂 Klemmer <3

    16. suttung: Bra du finner noen ting som får opp humøret Atle 🙂 skogen og naturen kan være deilig for humøret. Jeg har nettopp skrevet et dikt om naturen, nå skal jeg tegne 🙂

    17. Wenchepia: Ja, sånn midt på treet for duge noen ganger, på veien til FINT 🙂 Bra å gjøre noen glad, det hjelper som regel på humøret det 🙂 God klem tilbake <3

    18. Jo takk som spør. Jeg har det både fint og fælt,så tilsammen blir vel det helt ok?;) Prøver å fokusere på det fine. Som er at jeg er sammen med bestemoren min som ble såååå glad da jeg kom,og enda litt gladere da hun fikk hjemmebakt eplekake til kaffen:))
      Godt å høre at du er på bedringens vei fremdeles,så nyt fridagen til det fulle og bli heelt frisk:*klemmer fra meg <3

    19. Verden er ikke snill mot meg i dag, men da går jeg opp i skogen til ei diger furu sammen med hund og Eli. Kaffe i trekoppen da blir jeg glad igjen og snill mot meg selv.

    20. Hei du!
      Huff da…….. hjernehinnebetennelse 🙁
      Så godt å høre at du er i bedring <3
      Og at veret er fint hos deg og du kan gå ut i sola litt 🙂 Nyt dagen!!!
      Og fortsatt GOD BEDRING TIL DEG.
      Og takk for omtanken <3
      Jeg har det slik tålelig bra 😀
      klem

    21. Godt at du er bedre og ja, ta det rolig så kroppen får tid til å bli frisk. Jeg har det bra for tiden. Har noen dager der jeg tar det med ro for kroppen min har kjeftet litt på meg 🙂 Men jeg nyter st jeg har mulighet til nå å styre dagen selv så jeg kan hvile ved behov 🙂

    22. godt du er på bedringens vei,men uff ikke godt å ha hodepine i dag igsjen da,god bedring ,en rusletur gjør sikkert godt ja .Her er det en rolig dag,så ja jeg har en fin dag,strikker litt og vaska etter feieren som var her i går 🙂 nå vurderer jeg å hente meg noen plommer :))her regner det ,litt yr ikke styrtregn så kanskje jeg heller skulle gått meg en tur jeg også,vi får se :))

    23. Godt å høre at du er bedre, men ikke gå for fort fram 😉 Fortsatt god bedring!
      Jeg har det bra i dag, sola skinner og dagen så langt har vært god. Nyt dagen, og god tur ut!
      Blir snart en tur på meg også. 😀

    24. Åh jaaada, søte Frodith..koser meg masse-masse, jeg..har søstersen her enda, som hjelper meg med nedvasking av leiligheta 😉 =D

    25. stavangerinmyheart: God bedring til deg også da 🙂 Jeg skrev et lite innlegg i helgen, om sykdommen min. For det er spesiell variant . Var vel innlegg på søndagen tror jeg 🙂 Prøv å slappe av og kose deg LITT likevel,under dyna 🙂

    26. Uffda… visste ikke at det var det du hadde. så bra du er bedre….. Takk for omtanken som spørr… er faktisk hjemme med influensa dermed tullete innlegg fra meg. Hjernen fungerer ikke helt, ikke kroppen heller … puh…. lite sukk fra meg… Ha en flott dag……

    27. Ellen Margareta: Jeg er jo bedre, om ikke HELT bra, og jeg er så snill mot meg selv at her blir det en bra dag. Jeg har fri. Sykmeldingen. OG skal kose meg på den turen ut 🙂 Bra du er fornøyd med livet og dagen også <3

    28. Jo takk som spør, i dag er både verden og jeg snill mot meg så denne dagen blir nok fin. Håper du også er snill mot deg selv i dag og at formen blir bedre snart. God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg