Snart siste sjanse…-kanskje for ALLTID… ;-)

Ja….nå har du en mulighet som du kanskje ALDRI får igjen!! Tenk DET da!! En mulighet til å gjøre noe…en sjanse som kanskje ALDRI kommer igjen!! Sier ikke fornuften deg at du BØR blir med på dette da??
Så hva snakker jeg om?? 


Jo, for deg som er daglig leser hos meg, så er dette bare enda en av de MASETE påminnelsene mine… 
For deg som IKKE har vært inne hos meg før: Det gjelder  “FROGGING””

Du ha mulighet til å være med å lage verdens lengste frogge-tog! Og hva er så det? Det er et tog med masse “frogger” , bilder av folk som “frogger” i stedet for “planking” eller “naking”  som er eksempel på ANDRE varianter.. 
Men hos meg skal du altså slippe å være naken, men BARE sitte som en frosk og se litt froskete ut  i ansiktet om du klarer….

 

Og her “The Frogging Sisters” for et par -tre år siden…

 

Så da har du noen få dager ( 2 for å være nøyaktig) til å gjennomføre oppdraget som er: 

 

 

TENK om vi klarte å lage frogge-toget  KJEMPELANGT??!!!
Og ble “verdens -berømte”….
 DET hadde vært noe det!!  Tenke om det ble en farsott og landeplage som ALLE ville være med på…som DU hadde vært med på å satt i gang….;-)

Ja… så send meg bilder da, så blir det litt STÅHEI her på torsdag!

 

#frogging #utfordring #froggetog #foto

12 kommentarer

Siste innlegg