VM-utfordringen for bjørner i hi – Vinter

 

Hvis du var innom meg i dag tidlig har du fått med deg hva dette går ut på.. Men i korte trekk vil jeg ha folk UT av “hiene sine”, ut i vinteren, for å ta bilder. Så da arrangerer jeg altså “VM- utfordring for bjørner i hi”. 

Mitt første stikkord er altså VINTER, og jeg kjente at de to bildene fra arkivet mitt under her illustrerer godt hva vinter er for meg: 
Gull, hvitt, vakkert og bitende kulde

 

 

Her er listen over stikkordene i utfordringen, i tilfelle du vil være med. 

Så hva gjør du da? Hva går det ut på??

Jo, følg listen under her, og legg ut et bilde som du har tatt selv, eller “arrangert” selv ( altså ikke fra nettet),  på DIN blogg, hvor du tolker stikkordene på listen. Et stikkord for hver dag.


Det er lov å hoppe opp og ned og fram og tilbake på listen. Man velger selv, med eller uten tekst til. Og man kan bruke gamle eller nye bilder 😉

 

 

Her er listen over de som  er med i utfordringen og som har lagt ut noe så langt: 

Annebe.blogg.no
Solviwar.blogg.no
Elevele.blogg.no
Fruensvilje.blogg.no
Utifriluft.blogg.no
Fruvinningland.blogg.no
Etdiktomdagen.blogg.no
Margarites.blogg.no
Stavangerinmyheart.blogg.no
Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no
Zoeticworld.blogg.no
Eiheks.blogg.no
Ctkri.blogg.no

 

 

#utfordring #challenge #foto #VM #vinter 

23 kommentarer

Siste innlegg