Dagens bjørner- på vei ut til folket ;-)

 

Som du vet har jeg en foto-utfordring gående,  VM-utfordringen for bjørner i hi, og det er ennå ikke for sent å bli med om du vil. Hvis du lurer på hva du skal gjøre, bare trykk på bildet. Da vil du komme inn på dagens innlegg,  og se hvordan jeg har løst dagens stikkord SNØ; OG hvordan du kan delta hvis du vil 🙂 

Og her er Dagens Bjørner, på vet ut til folket 😉
(Altså en linkeliste over de som er med på utfordringen så langt, om som har lagt ut noe på bloggen sin..)

Annebe.blogg.no
Solviwar.blogg.no
Elevele.blogg.no
Fruensvilje.blogg.no
Utifriluft.blogg.no
Fruvinningland.blogg.no
Etdiktomdagen.blogg.no
Margarites.blogg.no
Stavangerinmyheart.blogg.no
Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no
Zoeticworld.blogg.no
Eiheks.blogg.no
Ctkri.blogg.no
audmarit.blogg.no
natheless.blogg.no
Hverdagenformeg.blogg.no
Dixierose.blogg.no
www.minmatgaleverden.no
Dedicat.blogg.no

 

 

 

#utfordring #foto #challenge #vinter #kulde 

9 kommentarer
    1. Sølvi Birgitte Wærness: Jeg har hatt i alle kategorier tror jeg. Både vår og sommer, og fargetemaer, og tall, og catwalk-utfordring i fjor vår, og det meste 😀 Men akkurat VINTER-tema hadde jeg ikke hatt..

    2. Okei 🙂 håper du kommer med flere slike bilde utfordringer? Etterpå kan du jo ha samme utfordring i en annen kategori bare at det varer i 1 mnd? Jeg har veldig lyst til å arrangere en slik på bloggen 🙂

    3. Jeg bare lurer på om jeg kan bruke bilder av snøengel å snømann som jeg har tegnet på snapchat å bruke på utfordringen? Har ikke mulighet til å ut å lage sånt da jeg har ei lita jente å ta meg av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg