Bloggløs blogger med bursdag <3

 

Det høres ut som hun MANGLER noe, med den tittelen der… Men det gjør hun så ABSOLUTT ikke…  For hun klarer faktisk å blogge for fullt hun , uten å ha egen blogg. 

I dag er det Hanne Beates dag! Hun som kom så stille og forsiktig inn dørene i blogg-blokka mi forsikkert tre-fire år siden nå. Hun banket på, slo seg ned og drakk blogg-kaffe. Og her har hun blitt. Hun sitter fortsatt i blogg-sofaen min, flere dager i uka.  Hun er med på det meste av sprell jeg foreslår, og jeg føler jeg kjenner henne nesten like godt som de fleste her i blogg-blokka.

Og det er ganske godt gjort..Å klare å vise hvem man er..når man ikke har egen blogg her inne. For denne damen er nemlig en av mine bloggløse bloggvenner. Vi har så klart feiret henne på ” De bloggløses dag”. Men det er noe annet når man har BURSDAG!

Hanne Beate virker snill, blid, lun og rolig. Men hun er ikke redd for noen utfordringer virker det som, hvertall har hun tatt en del herfra , på strak arm. Som f eks Peter Pan -utstillingen for noen år siden,  da hun vant med dette bildet: 

Og hun har vært med på Høstutstillingen et av årene med dette bildet:

 

Og hun har også deltatt i  “Frogge-toget” mitt- flere år på rad: 

2015

 

2016

Og til og med karnevals-opptog et av årene har hun vært med på 🙂

Og så lenge jeg ikke har noen pyntede bilder av henne, så fortsetter hun å opptre som frosk og sommerfugl her på bloggen. Hanne Beate er en bloggvenn for mange her inne på blogg, og jeg er sikker på mange kjenner igjen navnet og den fine frosken 🙂 

 

Kjære Hanne Beate
Gratulerer så mye med dagen i år igjen!!

Håper  at du får en super dag. 
Jeg er veldig glad du kom inn på bloggen min for flere år siden og at du har fortsatt å være min bloggvenn <3 Du er en trofast leser, sporty, foto-glad som oss andre, snill,  og koselig å prate med her inne.
En dag treffes vi vel kanskje, og da skal du feires skikkelig. I mellomtiden får du nøye deg med denne kaken, fra Frodiths Bakeri 😉

 

 

Bursdagklemmer fra meg <3

Kjenner du Hanne Beate?

Har du feiret bursdag på blogg?

Når har du bursdag?

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner #bloggløs #bloggvenn

22 kommentarer
    1. Så hyggelig innlegg. Gratulere så masse med dagen som var til Hanne Beate 🙂
      Jeg har feiret bursdag to ganger mens jeg har vært her inne på blogg.no.
      5 august i fjor og jammen meg samme dato i år også. Var kun dedicat som fikk med seg dette her inne på bloggen. Så jeg fikk i allefall en hyggelig hilsning på dagen min 🙂
      Ikke noe særlig feiring på bloggen. Men jeg feiret dagen nå på søndag sammen med min kjære Bestemor som også fyller dag den 5 august. Ellers blir det å feire sammen med gode venner nå til helga. Da skal vi til by’n, ettersom det er Steinkjermartna.
      God natt <3

    2. Hei Brit! Hjertelig takk! Så koselig å se deg her inne, – jeg var ikke klar over at du hadde en blogg engang. Da får jeg ta meg en titt! Ja, vi er gamle venner og jeg har masse gode minner om deg! <3 Vi får treffes over en kaffe! 🙂

    3. GRATULERER MED DAGEN Hanne Beate!!!!!
      Ja, Frodith, jeg kjenner Hanne Beate, selv om hun aldri har lagt igjen en eneste kommentar på min blogg… Og hun er en kjempehyggelig jente. eller dame. Vi ble kjent på en speiderleir på Gulsvik i 1979. Hadde mye kontakt i ungdommen. Fant vel og ut at vi er …firmenninger(?) Var på hytteturer sammen med og uten speiderne. Feiret bursdager til hverandre – sånn på ordentlig.. Og selv om vi ikke har sett så mye til hverandre de siste tjue åra tror jeg vi sendte julekort til hverandre helt til nå de siste åra. (Nå er det liksom helt slutt med julekortsending her i heimen..)
      Bildene vakte masse gode minner frem – og Hanne Beate, hvis du leser dette, vi MÅ ta en kaffekopp en dag!

    4. Jeg kjenner ikke henne, men ønsker henne en god bursdag. Så ut som en koselig dame.
      Jeg vet ikke hvordan feirer en blogg bursdag:)

    5. Toril sin hverdag med musikken: Jeg tror aldri hun har hatt blogg? Men hun “blogger” hos oss andre, derfor bloggløs blogger 🙂 Koselig dame 🙂

    6. Fint portrett av Hanne Beate her, du er flink til å ta vare på de i rundt deg. Personlig så vet jeg ikke hvem Hanne Beate er, og tenkte egentlig å vente til neste innlegg her på bloggen fra deg, før jeg kikket innom og la igjen noen ord. Men slik du beskriver Hanne Beate her, så synes jeg at jeg kjenner henne litt. Så grattis til henne! Ha en fin kveld videre!

    7. Åh, hjertelig takk, Frodith! <3 Dine fine ord varmer langt inn i hjertet, og for en flott kake! <3 Tusen takk for fine ord i kommentarene også! Mange klemmer fra meg! <3 <3

    8. Koselig innlegg med storslått feiring :-)) Gratulerer med dagen Hanne Beate, jeg vet ikke hvem du er – men sender over min «Hurra» og med ønske om en god dag :-))
      Jeg har vært på blogg i 10 år via 3 blogger når oktober dukker opp. Den første ble en kjedelig (?!) dagbok, den andre ble for stiv og konservativ, denne tredje her består :-)) Likevel har jeg nok aldri feiret bursdagen her inne. Høres unektelig veldig koselig ut da.

    9. WOHOOOO! Hipp Hurra for Hanne Beate! En trofast gjest i blogg-blokken. Som engasjerer seg og sender fine kommentarer i fleng. Hun fortjener virkelig kake. Og hadde hun bodd nærmere skulle hun fått en fysisk en og! Men den så veldig god ut, den fra Frodith`s bakeri! Håper du får en strålende dag Hanne Beate, og takk til Frodith som feirer de bloggløse og <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg