Så hvordan er det med Frodithen om dagen da?

Av og til er noen innom meg på bakrommet, for å høre hvordan det er med meg. Sånn bakenfor blogg-trynet liksom.. Kanskje er jeg litt mer stille enn vanlig, jeg kan blogge på en litt annen måte, eller det er NOE som vekker følelsen i folk at det er noe som ikke stemmer.
Og det er utrolig koselig og varmer veldig at folk komme og spør. 
Noen ganger ER det noe også…At jeg ikke har det så greit, men at det er ting jeg ikke mener trenger å klistres opp på veggene i blogg-blokka. Og da snakker jeg gjerne litt om det på bakrommet, hvor ting er litt mer privat.

Akkurat nå har jeg det ikke så verst faktisk. 
Det er ting som ikke er HELT greit, som gjelder folk jeg er glad i. Men jeg har litt energi, og GUTS til å sparke litt om dagen. Så kanskje blir det en forandring på ugreie ting. Det er lov å håpe. 

Det er ting på jobb som også er litt slitsomt til tider, men også der har jeg energi og kreativiteten fikk seg et oppsving denne uka. Jeg koser meg faktisk litt, selv om det er litt stressende tider. 

Blir det litt stille på meg, litt utenom det vanlige, så kan det skyldes høyt tempo i hverdagen. Eller sånn er det hvert fall akkurat nå. Jeg rekker ikke alt jeg vil.

Men takk for at du kommer inn å sjekker med meg hvordan det går, enten det er HER eller på bakrommet 🙂

Hvordan er det med DEG om dagen?

 

 

#hverdagen #stress #omtanke

2 kommentarer
    1. Det er veldig koselig når noen legger merke til sånt, uten at en nødvendigvis har sagt det rett ut. <3 Her suser livet forbi, og jeg forsøker å henge med så godt jeg kan. Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg