En liten juleglede- igjen <3

Side dagene er litt i travleste laget nå, forærer jeg deg en juleglede som er levert her før. Men siden den blomstrer like fint ennå, så tenkte jeg det var helt greit. Litt gammelt og litt nytt, så ble det nå innlegg i år også 🙂  


Her er en aldri så liten juleglede <3 
Ikke en sånn du kjøper i butikker og setter på bordet…Rødrosa…full av vakre blader..og med røttene plantet i jorda.. Neida..ikke en sånn…

Men ikke så langt i fra heller..

 
For ANNEBE er en juleglede vel så vakker hun. En blomst er hun i HVERTFALL 🙂 
Hun har beina plantet godt på jorda, hun er vakker som en rose og hun er frisk  som en liljekonvall.



Før jeg møtte Annebe, skrev jeg dette om henne: 

“Her er herlige Annebe!!

Vakker på utsiden, og enda vakrere på innsiden. Hun virker på meg som en snill, lun, varm, godhjertet og rolig dame. Hun har glimt i øyet og beina plantet på jorda. Hun har et lett sinn virker det som, for hun klarer å finne det positive i hverdagen,  selv om livet slett ikke har vært så lett siste årene.  “

Og etter å ha møtt henne og flere ganger til og med, kan jeg bare skrive under på at det STEMTE!! Hun er lun, varm, mild og godhjerta. Hjertet på rett plass, humor og glimt i øyet.
Hun har også massevis av “bein i nesa” og enda mer stå-på-evne enn jeg ante på forhånd. Hun er mild, men sprudlende. 
Rolig og stille, men med raske skritt og en bestemt stemme. En dame med integritet 🙂

Annebe  er som du skjønner bare kjempekoselig, og det blir nok flere treff med henne. 

Bildene under er fra i fjor sommer.



Og dette fra bloggtreffet i sommer:

Kjære Annebe
Gratulerer så masse med dagen i dag!
Du er en vakker blomst du <3 Og en sann juleglede 🙂 
Jeg er sååå glad vi har blitt kjent, og gleder meg til å treffe deg igjen!
Kos deg på dagen,  med guttene og mannen din, så sees vi snart igjen sikkert!
Håper du er i bedre form <3

God bursdagklem  fra Frodithen i farta <3

 

 

#gratulasjoner #bursdagsinnlegg #bursdag #annebebloggno

20 kommentarer

Siste innlegg