5 tegn om dagen er godt for magen- Sommer 2

 

 

Følger opp med en del 2 over noen sommertegn. Sommeren er lang, og jeg har mange tegn på lur. Det er jo bare for deg å gå tilbake og titte på de jeg har lagt ut før også. Og så følger jeg på med litt flere sommertegn utover.  Så lærer du litt tegn du kan bruke nå i sommer. Tenk om du kunne begynne å kommunisere litt med tegnspråkbrukere da. DET hadde vært noe det, hadde det ikke? 🙂

 

Det ER tekst på, så du kan se hvilke tegn det er. Hvis du ikke ser teksten må du skru det på på maskinen din: I høyre hjørnet, nede, vil du finne et tastatur-symbol når du holder musa over. Trykk på det, så kommer teksten på plass der den skal. 

 

 

 

 

 

 

Har du noen ønsker for tema for tegn du vil lære? 

 

 

#tegnspråk #sommer

2 kommentarer
    1. Jeg kjenner ingen som må bruke tegn, men artig å lære likevel. Du får bare velge emne, for jeg har ikke noe spesielt jeg behøver.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg