Barndommens mareritt- voksenverdenes latterkrampe

 

 

Ja, det er ikke denne trulta som er er så fryktelig skummel…. Men under her er faktisk noe som var voldsomt skremmende da jeg var liten Frodith. Husker det som noe veldig rare greier…Minnes mørke skoger, masete “voksne” vaktmestere, noen helt underlige arbeidskarer og en gal tante eller noe. 

Som ung voksen hadde jeg latterkrampe hver gang jeg så dette. 

Og nå er det ren nostalgi. 

Da deg en titt, og få enten mareritt eller latterkrampe, eller bare en liten mimrestund 🙂 

 

 

 

God natt! 

 

#pompelogpilt #barndom #tv #skummelt

6 kommentarer
    1. Helt enig, det var skikkelig skumle greier! Grøss og gru, – får nesten frysninger når jeg tenker på det. Det var så skummelt med de dørene, og om de skulle treffe på vaktmesteren inne i mørket. Greit med litt spennende, men dette var litt i meste laget for barn den gang.

    2. Pompel og Pilt er absolutt barndomsminner! De var både litt skumle og morsomme på en gang. Tenk hvordan Barne-TV ha forandret seg siden den gangen. Artig gjensyn dette ig jeg husker jeg har sett dette før. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg