Berømt “Kake-krigen”-baker har levert kake til Cafèen i dag!!

 

 

I dag er det “berømte” kaker på Cafèen “Det Glade Hjørnet”! Det er ingen ringere enn blogg-blokkas egen “Kake-krigen”- Kjersti. Min BFF i Bergen! Hun var jo med i “Kake-krigen”, første sesong til og med. Hun vant nesten også.

Og i dag er det HUN som har levert kaker til Cafèen. Så nå er det bare å komme inn, og få seg en skikkelig god bolle fra langpannen, og fortelle om hyggelige ting fra dagen din. For det er derfor vi er samlet som vanlig. Sosialt, koselig, sette fokus på fine ting. Som en god kake. Hvis du går innom Kjersti på veien hjem, får du sikkert oppskriften til og med 🙂

 

Nå lurer jeg på hva dine gleder har vært i dag?

 

Her er mine små gleder for dagen i dag: 

 

-Jeg har kjent sola i flere timer

-Jeg har lært meg å klippe en film. Klippe LITT i alle fall 😀

-Jeg har hatt foto-shoot for meg selv

-Jeg er frisk og fin

 

 

#cafe #glede #Kaker #minmatgaleverden

16 kommentarer
    1. Jeg kommer som vanlig dagen derpå jeg da. For jeg er jo sovnet når kafèen åpner 😀 😀 Til og med på en lørdag. Men siden jeg skal jobbe i dag må det være lov. Jeg ble kalt for “Den beste kokken” av en av gjestene på jobb i går. Og når jeg kom hjem satt jeg ute i solen og åpnet bobler sammen med Gubben. En bra dag. Godt kaken ble satt pris på, dette kan vi gjerne gjøre oftere, for hjemme hos meg blir de ikke spist så fort 🙂 Klippe filmer vil jeg lære og. Kan litt, men burde lært mer….

      1. Klippe filmer er å ta litt hardt i…Det blir kutt foran og bak. Ikke noe mer 😀 Bare så jeg slipper at folk ser meg trykke på knappen.. Men resten må jeg ha litt mer tid på å finne ut av :-)Så stas å bli kalt den beste kokken da, og det ER du jo 🙂 Bobler med Gubben, det må jo være midt i blinken for deg. Med både bobler og Gubbe mener jeg <3 Klemmer og ha en god areidsøkt 🙂

    2. Kjekt med en sånn Cafè, og åpen hele døgnet! 🙂 Tidlig våken i dag, – ikke så bekymret for korona, men heller hvordan jeg skal rekke frister i jobben med en sønn på hjemmeundervisning. Men det var jo de positive vi skulle snakke om her, og det finnes: I går var det nydelig vær med en sol som varmet, gleder meg over at tulipaner og andre vekster så smått har begynt å våkne til liv, fikk jobbet litt. Tusen takk for nydelig kake fra Kjersti! 🙂

      1. Ja, vi er litt mye på jobb HELE tiden nå. Og bekymrer oss for litt av hvert. Jeg har hørt fra Helsesista at man ikke skal kreve for mye av seg selv. Hvis man ikke får fulgt opp barna FULLT så får man ikke det, og er det noen frister så må man vel kanskje ta de først. Og så fokusere på annet etterpå. Helsesista sa hun hadde gitt opp litt på fredag, med oppfølgingen av hjemmeundervisningen, for DEN dagen. For å følge opp jobben. Klarte ikke begge deler hele tida. Du har jo mye å glede deg over, herlig <3

      1. Det hørtes koselig ut 🙂 Ja, hvis det er “ikke-familie-medlemmer”, så må man vel ha litt avstand i alle fall. Og deilig sol 🙂

    3. Så tøft hun var med på kake krigen:-) Såg god ut den kaka!:-) Godt å høre du holder deg frisk, og kjekt å lære å redigere video. Jeg har gått fin tur, og glad jeg har god mat idag. Klem

      1. Ja, det var gøy 🙂 Kjent henne fra lenge før den første sesongen med den 🙂 Og hun er flink med ALL mat, jeg har jo fått litt av hvert når jeg besøker henne. Skikkelig flink <3 Deilig med tur for deg også da 🙂 klem <3

    4. <3 her har det vært hagearbeid – fin dag i sola..Deilig med kake og skravl hos deg da. Bra du er frisk og har kosa deg i dag. Topp altså…God klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg