Dagens lille fotoshoot!

 

Jeg fant meg et lite skjermet område.
Tok noen antrekksbilder og prøvde meg på en liten film. Filmen var mest en test for meg selv, fordi jeg skulle prøve ut å “redigere” litt…Det vil si jeg skulle prøve å klippe vekk litt foran og bak det jeg ville beholde, så man ikke ser at jeg trykker på “start-knappen”. Og jammen meg klarte jeg å klippe også. Jeg lærer masse nytt om dagen. Juhuuuu!! 🙂

 

 

Antrekket er “gammelt”.
Fretex-kjole kjøpt for et par år siden. Deilig og varm når det fremdeles ikke er SÅ mange varmegrader ute.

 

 

 

 

Jeg fikk i alle fall benyttet dagen til bevegelse. Og det er lurt. For det blir mye sofa-sliting og pc-bruk resten av uka.

 

Ha en fin kveld 🙂

 

 

Vil du se noen andre bilder fra turen langs Akerselva, så finner du de HER

 

 

#antrekk #fotoshoot

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg