Sol, skygger og snurrige saker…

Heisan!

Jeg har gått elvelangs i dag. Neida…ikke den nattevandringen ved samme navn, som hundrevis deltar i en gang i året, på høsten… Nei, her er det best å holde seg “alene”. Men i Oslo er man ikke akkurat alene, selv om man prøver på det. 

Men…jeg har koset meg jeg. Så alene jeg bare klarte 😀 

 

Godt kledd, selv om sola skinte. Vil ikke bli syk nemlig…

 

 

Når det er mye sol, er det jo strålende forhold for skygger også Og skygger i VANN er det flotteste spør du meg!

 

 

 

 

Sto og slasket meg en liten stund underveis. Hvilte beina. 
Turen fra meg og opp til stedet som heter Stilla er omtrent 5 km. Og når jeg kom opp, måtte jeg jo gå ned igjen også. Så fikk trent skikkelig i dag 😉

 

 

Så noen snurrige saker underveis også. En grafitti jeg ikke har sett før. Og de er det IKKE mange av skal jeg love deg. Jeg har snoket opp og sett de fleste 😉

 

 

 

En skikkelig god tur! 

Nå er det beina høyt her og snart middag. 

 

 

Har du hatt en bra dag så langt?

 

 

#tur #elva #sol #skygger

4 kommentarer
    1. Nydelige bilder fra fine Akerselva! Jeg har bare gått fra Nydalen og nedover, – mer slitsomt å gå oppover og helt til Stilla (Kjelsås ?)! Godt å komme ut i det fine været, – kjølig om natten men godt i sola om dagen! 😀 Ha en fin lørdagskveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg