Betydningen av å kunne fantasere litt

 

 

Det er jo ikke det at jeg ikke visste at disse to har betydning…. Det er jo ikke det at jeg ikke vet at de har gledet massevis av folk i julestria, i årevis… Det er jo ikke det at de ikke har fått meg til å le så jeg griner innimellom…

Men at det skulle ha SÅ mye å si for en gjeng med småtasser var i alle fall gledelig, om det ikke var veldig overraskende. 

Jeg laget prins og- prinsessekroner til dem forrige uke, siden det var eventyr som var temaet. Og jeg hadde de med helt fra starten av uken, for å ta i mot de mest sjenerte elevene på en spesiell måte. Skal love deg at det var elever som tødde opp i løpet av sekunder. Og det kan jeg jo forstå. For er det noen som vet og smelte hjerter, så er det Salt og Pepper. Det har jeg jo fått bevist i løpet av 4 sesonger med julekalender med dem.

 

 

Her fra fjorårets pepperkake-baking med Mammaen til Lille Supermann 😉

 

 

Det hele handler jo om å la seg rive litt med. Det handler om å ha evnen til å fantasere litt. Det handler om å la seg dra inn i en verden som ikke er HELT “ekte”, men likevel flott og god. Det handler om å la seg glede litt, selv om “aktørene” for gleden egentlig er et resultat av din egen og noen andres fantasi 🙂 

 

#fantasi #tøyrotter #saltogpepper

5 kommentarer
    1. Du gjør en superjobb sammen med Salt og Pepper! 🙂 Herlig å leke og fantasere, og artig når småtrollene “tør opp” 😉 Jeg har forresten også sluppet fantasien løs i dag 😀

    2. Klart de åpner opp for de sjenerte de to der. Fantasi er så herlig og forløsende. Dere tre har gledet mange, og kommer sikkert til å fortsette med det ja! Klem 🙂

    3. Det er nettopp DET! Som jeg har nevnt før: Det er mye koseligere med sånn “Underholdning” enn alt det oppstressede “Liksomkule” opplegget som ungene ofte får presentert – f. eks via barne-tv! Hurra for Frodithen, Salt og Pepper! Dere er et flott trekløver! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg