Blogglivet- har gjort noe med meg…

 

 

 

Når man har blogget en stund, blir man rimelig godt kjent med folk. Sånn har det i alle fall vært for meg. Det har liksom vært halve moroa med å blogge. Skrive, kose seg, la fantasi og kreativitet få fritt utløp OG bli kjent med en haug med fine folk. Fine folk som jeg kanskje aldri ville blitt kjent med om det ikke var for bloggen.

Tenk- et par tre er blitt gode, fine nære venner “på utsida” også 🙂 

For for meg ble det sånn at noen var det bare helt naturlig å begynne å treffe på utsiden også, som om jeg aldri hadde gjort annet. 
Noen har jeg truffet  flere på en gang, som i “bloggtreff”, og noen har jeg truffet en og en, fordi det har passet sånn. Noen har jeg truffet EN gang, og noen har jeg truffet mange ganger. Veldig berikende har det vært! Disse møtene. De har gjort noe med meg 🙂 

Når jeg ikke har det bra, er det flere som “stikker innom” her i blogg-leiligheten min, for å høre hvordan det går. Tenk at livet i blogg-blokka skulle bety så mye for meg, i så mange år. Sånn at jeg aldri vil slutte liksom.  Jeg kan være litt “sløv” når det gjelder “åpne dører” her i blogg-leiligheten innimellom, fordi livet skjer og man har bare trukket igjen gardinene litt. Men jeg “slukker aldri lyset”, “selger leiligheten” og “drar herfra”…Nei, til det trives jeg for godt <3

Her er noen bloggere jeg har truffet: (noen har blitt tegnet også)

 

 

Karidansen

Mintmatgaleverden/kjersti

 

Lady August

 

Utifriluft

 

 

 

Mettejosteinsdatter

 

 

Dedicat

 

 

Solliv

Natheless

 

 

Fruensvilje

 

 

Annebe

 

 

Evaswindow

 

 

 

Morsmiddag

 

 

 

Elevele

 

 

Tattavkvinnene

Og en bunke til, som ikke blogger lenger… Håper ikke jeg har glemt noen! Si i fra 🙂

 

 

 

Har du truffet noen bloggere?

 

 

#bloggere

30 kommentarer
    1. Selv om jeg bare har møtt Roger in person, føler jeg like fullt at den gruppen jeg har knyttet meg til her inne er likestilt med venner ellers. Bare det at folk merker det med en gang en bare er borte en dag eller to, gjør jo dette miljøet så sunt å omgås som det kan få blitt, spør du meg! 🙂

    2. Ja tenke så kjedelig livet hadde vært uten alle disse nye menneskene. Sååå glad vi har møtt hverandre, hvem ellers skulle jeg gå i ekebergparken med hønekostyme med, eller trave opp Bogstaveien i stram sølv-suit med 😀 Eller gå på alternativmesse med oransje hår med, eller bytte til blond parykk på toalettet på en kafe, eller stå med krone og lang kjole utenfor Gamlehaugen og posere kongelig…..herlighet så mye galskap vi har funnnet på 😀 😀

    3. En helt egen søs, tenk det du <3 I alle fall nesten 😀 Det er jo så kos og vi har jo holdt koken en stund og så koselig å møte mennesker man med en gang føler at man kjenner <3 Stor god varm klæm <3

      1. Ja, vi har holdt koken skikkelig lenge søs! I snart 10 år liksom! Litt av og på det siste året jeg, og du også. Men vi GIR oss ikke helt. Alltid hyggelig å komme tilbake, holde kontakten osv 🙂 Klemmerflat <3

    4. Ja du sier noe. Det var aldri i mine tanker at det skulle oppstå personlige relasjoner i bloggverden. Men det skjedde. Nå har jo jeg ramlet litt «nerimellom», men det kan jo hende jeg kravler meg opp etterhvert. 🤗

    5. Det er så koselig å stikke innom leiligheten din, og veldig glad for at du ikke har tenkt å selge den! ❤️ Helt greit å ta seg pauser når det føles sånn. 🤗 Via deg så har jeg funnet og iblant tar en tur innom flere av bloggene du nevner, men ikke alltid jeg kommenterer. 🙂

      1. Ja, du har jo hengt med en stund her i blokka du også 🙂 min bloggløse bloggvenn. Og vært med på mye av moroa <3 Så glad for jeg har blitt kjent med deg også, og DU skulle vært med på bloggtreff egentlig. Eller i det minste truffet meg 🙂

    6. Hihi, du har jo egentlig en tegning av meg også – som jeg fikk i bursdagsinnlegg en gang……! Og vi har møtt hverandre to ganger på bloggtreff og en gang utenom…..! Det er koselig å møte bloggvenner – jeg har igrunnen møtt mange: deg, karidansen, natheless, solliv, evaswindow, annebe, mettejosteinsdatter, fruensvilje, dedicat…..! Noen har jeg møtt flere ganger også – kjempekoselig! Det gjør virkelig noe med en å ha en blogg – jeg stortrives – og som du sier, det er noen som er veldig flinke til å backe opp og spørre om det går bra med meg i tøffe perioder! Klem <3

      1. Ja, du tenker på huldra? Jeg føler den var litt mer situasjonsbetinget, men jeg skulle gjerne ha tegnet deg også sånn på ordentlig 🙂 Ja, vi har truffet hverandre 3 ganger. Jeg trodde det var flere faktisk 😀

    7. Så utrolig hyggelig, det er jo så flott at du har fått bloggvenner på utsiden også. Håper på det en dag jeg også ❤ Jeg har ihvertfall blitt kjent med mange ❤

      Klem

    8. Godt å se du er i gang igjen fra “leiligheten” din😚
      Jeg har til gode å treffe noen bloggvenner 😊
      Ønsker deg en fin lørdagskveld ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg