Bloggtreff uten SKRIK (og skrål)

 

 

Noen bloggtreff kan inneholde skrik eller SKRIK. Og noen kanskje til og med skrål… 
I dag har jeg vært på et utrolig koselig bloggtreff, med en bloggløs blogger. Ja, du kjenner henne sikkert. Verdande! Bloggleser og blogger, uten egen blogg. Men hun er så absolutt en av del av bloggmiljøet 🙂

 

 

Vi var i Skriks “rike”, men vårt møte var lite preget av skrik. Et rolig, nært og utrolig koselig møte. Menneskemøter er flotte. Vi møter hverandre her inne. Blir godt kjent etter hvert. Og noen møter man også “in real life”. Vi matchet godt Verdande og jeg. Jeg visste på en måte på forhånd at dette ville bli et nært og rolig møte. Vet ikke hvorfor. Det bare føltes sånn. Og det gjorde at jeg ikke var noe stresset i forkant overhode. Da jeg våknet med hodepine (igjen) tenkte jeg at det gikk fint uansett å møte et nytt menneske, det er jo Verdande <3

 

 

Vi har altså ikke sett så mye som et LITE bilde en gang der i Munch-museet. Vi tilbrakte bare tiden sammen i kafeen. Og ikke mindre enn 5 timer! 😀 Praten gikk og det var utrolig avslappende og fint. 

 

 

 

Null kunst, men masse godt å spise. De hadde både chiapudding og en utrolig stor kakedisk!! Dit skal jeg igjen å spise! Og hvem vet, neste gang kanskje det blir SKRIK også 😀

 

 

Se på den nydelige kjolen til Verdande 🙂

 

 

Tusen takk for en fantastisk hyggelig dag Verdande 🙂 Vi sees nok igjen <3

 

18 kommentarer

Siste innlegg