By og land- hand i hand… Eller noe sånt..

Mjau! Pus i farta!! 😀

 

 

 

Vært en snartur på landet. Merker jeg er lite vant med landet nå for tiden. Prøvde å plukke noen blomster for å ta med på graven, men blomstene var enten “ferdig” for sommeren, eller fulle av små insekter. Ikke EN, men maaaaange liksom.. Så de forsvant fort tilbake til der de kom fra.. De fikk holde med de plantede blomstene. Jeg ville ikke bli full av små rare insekter… 😀

 

 

 

Det er ikke BARE blomster på landet. De har street-art der også, selv om streetene ikke er så urbane…

 

 

Ikke så kaldt, men mye vind på turen.

 

 

 

Tilbake i byen fant jeg DEN fine og nye street-arten, rett rundt hjørnet.. Gøy når det kommer nytt! For jeg har nemlig sett nesten alt som finnes av gamle bilder her i byen…

 

 

 

Nå er jeg klar for middag her. Har beveget meg en del i dag, og spist nesten ingenting. Kyllingsalat. Det er vel bra mat for en “pus” 😀

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg