Byliv er ikke så verst det heller!

 

Jeg skjønner at ingenting kan måle seg med langstrakte vidder.. med fløyelssnø så langt øyet kan se. Skispor som minner om “trikkespor”, appelsin i sekken, Kvikk-lunsj i munnen og kakao som ryker fra en velfylt kopp.

Men…Når det ikke er det man har utafor døra, og det ikke lar seg gjøre å komme seg til slike forhold heller, så må jeg si at bylivet er slett ikke så verst det heller. 

I dag har det vært fantastisk ute!
Sol…massevis av minusgrader (til Oslo å være), snø….En vaskeekte vinter rett og slett!

 

Tjukt med klær. Ull, fleece, tynn dunjakke OG anorakk. Stillongs, turbukse, ullsokker, lue, votter….Ja, rett og slett godt kledd. Deilig!

 

Møtte Anna-Lena og gikk til Ekeberg. Det er ca 3, 5 km en vei. Trim og masse kald luft 🙂 Vi startet litt sent på dag, så det sola var nesten på vei ned. Vakkert. Kakao på kafeen der oppe, og smoothie..

 

 

 

 

 

Føler meg glad, opplagt, frisk, flink.
God samvittighet for både det ene og det andre, så nå kan jeg kose rumpa av meg her hjemme i sofaen resten av kvelden 😀 

 

 

 

 

Har du vært ute i dag? 
Er det kaldt hos deg?

 

 

#tur #lørdag

6 kommentarer
    1. Var sol og kaldt her i går også, men nå har det begynt å regne. Dette kan bli kjekt når det har vært kaldt og masse snø minst i 14 dager. 🙂

    2. Jeg elsker bylivet og savner det 😀 Men det er klart det er lekkert med bygda også til tider…
      Herlige bilder fra turen deres 🙂
      Joda, turer blir det hver dag det, kortere og lengre turer alt etter. Jeg har arbeidshelg og da blir det litt innskrenket – men turene tar jeg 🙂

      Lag deg en fin søndag! klem

    3. Deilig med en tur ut i sola, og godt å komme inn igjen fra kulda. Viktig å kle seg godt! 🙂 Jeg har visst vært inne idag, ca – 16 grader her idag, men blir en tur ut imorgen.

    4. dette hørtes ut som en superfin dag og helt nydelige bilder ,klart byliv er flott det også ,for meg er det noe jeg kun opplever på sommeren når vi kjører rundt i bobil :=) og ja jeg har vært på tur i dag ,handel og tur i ett

    5. Så deilig! Klart byliv er bra – og dette var jo en skikkelig fin tur! I solnedgangen….. Jeg har også vært på tur idag – ingen bombe – det var minus 16…… kaldt nok! 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg