“Danse-vådansen”-utfordringen- har du begynt??

 

Her ser du grunnen til at det kilte så fælt i magen i går. 

Når jeg danser vårdansen må jeg nemlig snurre skikkelig fort rundt, for å få kjolen til å blafre litt. Det kiler i magen, jeg blir litt svimmel…og oppfører meg ikke akkurat som en elegant ballerina med tu-tu-skjørt. 
Jeg har null kontroll….jeg svirrer rundt og rundt…hyler og skriker fordi det kiler sånn…og får nok noen forbipasserende til å lure på om det er “noe galt med meg”…

Men det er det jo ikke… 😛 Jeg bare danser våren inn, og i en vår-dans passer det vel greit med noen vår-hyl også? 🙂 

 

 

 

Men så er det DEG da!!!
Har DU fått danset noe ennå?
Hva jeg snakker om? Jeg har jo en utfordring på gang, som du kan være med på! Jeg skrev om den HER

 

Men kort fortalt her er hva du skal gjøre hvis du vil være med: 

Send meg et bilde der du danser våren inn. Om det er i svart-hvitt, en skygge-dans, vanlig eller utkledd spiller ingen rolle. Det viktigste er at du danser på bildet. Gjerne med en kjole så klart…men her KAN gjøres unntak for mannlige bloggere eller lesere. Send bildet til [email protected] så skal jeg lage en liten utstilling i “Galleri Frodith”.
Bildet må sendes meg innen søndag 18.april kl 21.  Så: “Ut med deg -og dans vårdansen”

 

Jeg har fått inn noen bilder, men trenger så klart MAAANGE flere! Skal det bli en liten utstilling så trenger jeg jo “kunst” på veggene. 
Hvis du lurer på hva “Galleri Frodith” er, så finner du det i en egen kategori på menyen min. 

 

 

 

 

Blir du med? 
Si gjerne i fra til meg, så jeg vet hva jeg kan glede meg til 🙂 

 

 

 

#vårutfordring #vårdans

13 kommentarer
    1. Her var det snøstorm igår og kom ca 40 cm, men mye smelter nok idag. Tror jeg får nøye meg med å komme på besøk til galleriet denne gang, men gleder meg til det! 💕 🤗

    2. Stilige bilder her 🙂 Har begynt å tenke på hva jeg skal ha på meg i allefall 🙂 Lagde forresten et “reklameinnlegg”for utfordringa på fredag..om du ikke fikk det med deg… Ha en dansende fin dag videre <3

      1. Nei, det fikk jeg ikke med meg 🙂 Skal inn å se 🙂 Så gøy at du har begynt å tenke på bilder osv 🙂 GLeder meg til å se <3 Klemmer <3

    3. Er nokså sikker på at nå må vinteren gi opp, når du byr opp til vårdans 🙂
      Herlig svingende bilder ♥
      Det kan hende jeg blir med på denne, i en noe forenklet versjon 😉 Jeg får se hvordan uken blir 🙂
      Gøy at du byr opp til dans, du er herlig inspirerende ♥
      Klem ♥

      1. Man trenger ikke gjøre det så komplisert 🙂 Ta på et skjørt og svinge seg rundt en gang, mens kamera står på bordet. INNE hvis man har lyst 🙂 Må ikke ut i gresset 😀 eller i gatene 😀 Håper du blir med <3 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg